Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med høyreklikk menyen

Anbefalte innlegg

Når jeg høyreklikker på f.eks en .rar fil og skal pakke den ut med høyreklikk>winrar>Pakk ut til..., skjer det ingenting. Dette gjelder mange andre programmer også. Åpne filplassering virker heller ikke + at det kommer ikke lenger alternativ til å kjøre som administrator. Det virker som dette bare gjelder den øverste delen av høyreklikkmenyen, andre ting som kopier, lim inn, lag snarvei osv. virker fortsatt. Noen programmer har også problemer med å starte i det hele tatt (VMWare, acronis trueimage, tigerwoods 08 + noen flere) og jeg får en feilmelding noe lignende denne: acroniserror.jpg

Kan dette ha noe å gjøre med det samme som gjør at høyreklikkmenyen ikke virker (helt)?

PCn min har kjørt en stund med minneproblemer til jeg for en måned siden fikk skiftet RAM på den. Kan dette være en av grunnene til a ettelerannet er blitt korrupt eller noe??

TakkEr for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ingen ekspert på dette, men sjekk om fox.dll er installert i de rette mappene, altså der Winrar er installert, etc. Ser også at du har Acronis, les denne posten i dette forumet om det.

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=186073

Har allerede lest den tråden men funket ikke for meg. fox.dll er i riktige mapper men jeg tror det er ettellerannet gale med dette. eller det kan være at .net framework, Vbscript + noen jeg ikke husker navnet på ikke er riktig installert/korrupt. Har prøvd å reinstallere det hjalp ikke det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...