Gå til innhold

Second ShOoters rekrutterer!

Gjest medlem-160666

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-160666

Hallo alle sammen. Jeg har mekket sammen en side og klan. Den heter [sS] Det står for Second-Shooters. Vi er en klan som søker forksjellige folk til forskjellige spill. Vi Rekruterer til følgende spill:

Call of duty 5(både pc og xbox360 versjonen)

James bond quantum of solace(Kanskje stavet litt feil :p)

Counter-strike source.

Cs 1.6 og team fortress 2.

Jeg vil jobbe ræven av meg får å få tak i servere. Jeg snart nok til noen servere så i løpet av 1mnd vil vi nok ha servere til alle spill.

Jeg håper at flere og flere har lyst til å bli med i klanen. Det er en fun klan ingen krav på at du må være skilled men at du spiller noen av spillene ovenfor! Nedenfor her vil du se hva du trenger for å være kvalifisert!

Kvalifikasjon:

-Du må være minst 13. Vi vil ikke ha noe tullball i micen/mikrofonen eller på chaten.

-Du må være moden, ikke starter krig med andre klaner og får på oss en hel haug med barnehagebarn osv..... :p

-Du må ha tid til Klan matcher i senere tid. De vil komme i helgene. Cuper vil sikkert komme når vi har nok medlemer og trent bra.

-Mic er nok et krav. Vist det er xbox360 versjonen av JQS eller cod5 så må du nok ha mic siden chat er ikke inkludert der.

-Være minst 30min-1t på hver dag. Msn/ventrilo/Ingame osv....

-Være villig til å lære og være god å ta imot beskjeder!

-Vær høflig og romslig!

-TeamWork er en pluss!

Informasjon:

Vi har noe som heter "Kommandør" i klanen. Kommandøren sin jobb er å lage strategier for klan matcher foreksempel i cod5. xbox360 eller pc. Han skal forklare for laget hvordan de skal fulføre oppdraget. Han lager grupper, 6spillere på et lag fks. Så lager han en gruppe på 2-3 og putter 1 "officer" inni.

Officer: Offiseren sin jobb er å sørge for at "Gruppen" hans gjør oppgaven og hjelper gruppen hans i krigen/matchen. En pluss vist alle kommer levende tilbakke da xD

Så Officer og kommandør stillinger er åpen!

Vist dette høres morsomt ut så kan du kontakte meg over msn og snakke med meg nå!

Email & msn: [email protected]

PS: Websiden er: www.ssgeneral.org Men siden er under "Construction" mens forumet er halv veis oppe gående. Jeg søker noen med server erfaringer eller webside design,html kunnskaper osv... Som kan hjelpe meg :) Jeg dekker kostnadene for serverene. Webhosten er 24/7 og er gratis for meg :p

Helst ikke vær så kjeftete vist jeg har noen skrive feil da. Og ikke kom med "Hvordan skal du klare å betale osv....." Respekter i det minste at noen vil gjøre xbox360 og pc til noe MORSOMT!

Takk!!!

PS: KLANEN HETER SECOND-SHOOTERS GLEMTE EN O xD takker!

Endret av medlem-160666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"shoters" er ikke et ord. Jeg tror du leter etter ordet "shooters".

EDIT:

"Helst ikke vær så kjeftete vist jeg har noen skrive feil da."

Jeg har ikke rettet på noen av de andre feilene, men å bruke feil ord til klan-navnet er kanskje noe dere vil/bør endre på.

Lykke til!

EDIT2:

Godt gjort å endre det så kjapt - nå ble det riktig. Nok en gang, lykke til! :)

Endret av LuggagE
Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666
"shoters" er ikke et ord. Jeg tror du leter etter ordet "shooters".

hehe ja tror jeg leter etter det skal fikse opp i det BRB!

Endret av medlem-160666
Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666

Hehe, da har vi bestemt! At forløbi blir klanen bare en CALL OF DUTY WORLD AT WAR KLAN! NB: KUN PC VERSJONEN Nå.

SÅ VI REKRUTERER call of duty 5 spillere til pc! Besøk forumet og se.

Vi har fått en call of duty 5 server pc 12slots public. Håper dere kommer å spiller med klanen en eller annen gang da ;) IP vil bli postet senere!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666

Altså det var helt usaklig reply og har ingen ting med inlegget mitt å gjør egentlig. Helst hold dine såkalte meninger for det selv så lenge du ikke vil engasjere deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...