Jojoba Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøpte for en god tid tilbake en Nokia N82 med 1 års talestyrt navigering. Denne navigeringen har jeg aldri brukt. Vil det si at jeg fremdeles har ett år tilgjengelig? Hvordan aktiverer jeg denne tjenesten? Skal jeg ha mottat en form for kode med telefonen? Håper noen orker å svare en nybegynner Lenke til kommentar
pixl Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hallo! Jeg har en n82 som jeg kjøpte for et år sia eller noe. Jeg mener å huske at når jeg kjørte Nokia Maps første gangen, så spurte den om jeg ville registrere det, og tiden begynte å løpe i fra da jeg sa "ja". Den koblet da til nokia-maps servern og verifiserte det selv. Den trengte ingen kode eller noe slik. Lisensen begynte å løpe i fra da jeg bekreftet den. Et lite tips hvis du ska bruke GPSen: Last over de kartene du vil ha på forhånd med programvaren du fikk med. (Feks Norge-Sverige-Danmark). Etter at du har åpnet nokia maps, gå inn på "Valg" --> Innstilinger --> Nettverk --> "Bruk Nettverk - Aldri". Da bruker tlf din kun gpsen og kartene på telefonminnet, og laster ikke ned lokalkart via gprs som fort kan bli dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå