[BiGG] Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Steelpad er bedre enn func og icemat Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Av de to er FunC best,men Steelpad(www.steelpad.com) er bedre :-) Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 func 1030, IE 3.0 og icemat padsurfers Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 fUnc UTEN TVIL! Men jeg liker ikke sånne poster som er f.eks: AMD vs Intel og fUnc vs Ice Mat, fordi smaken er som baken, delt i to.. men fUnc og AMD er jo best da... Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 dette mener jeg egenlig er det samme som en amd vs intel tråd. func er best til i3.0 Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 dette mener jeg egenlig er det samme som en amd vs intel tråd. func er best til i3.0 Er vel egentlig ikke det. Tror fUnc har et stort flertall med tilhengere, og de fleste tester sier vel at den er best også. Det eneste minuset er prisen. Jeg anbefaler fUnc 1030 (oransje og blå seff). Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har testet begge mattene over tid, og jeg må si funcen er bedre. Her kommer mine erfaringer Func 1030: + Dobbel sidig + klips til å feste museledningen + vanvittig bra glid på den glatte siden (best egnet for optisk mus) + kommer i fet innpakning Musen vil gli bedre med skatez, men er ikke et must - Forholdsvis dyr Icemat: + Glir bra, men skatez er et must! - Lager "skrapelyder" - Kan knuse - Skatez er et absolutt must jeg ville absolutt gått for func! Lenke til kommentar
magfa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 men etter 5 mån kan man kaste nfunken da gummin krøller seg der man har hånda. ice funker som fy, uten de glide greiene også Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 allsop raindrop till 100 spenn! fleste sier: "tøymatte?? w00t?", men jeg har testet func i forrhold, med mx500 og 3.0! NEI allsop er min favoritt, bortsett fra at den er litt liten. Jevn, passe og god motstand. Du tror det ikke før du har prøvd det! Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 func er best - top of the hill Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 men etter 5 mån kan man kaste nfunken da gummin krøller seg der man har hånda. ice funker som fy, uten de glide greiene også vås, jeg hadde min func i minst 1år..krølla seg ikke i det hele tatt. Men jeg bruker matta på den avlange siden, ikke på tvers altså, kanskje derfor Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Absolutt fUnC! Den er knall enig - func er en meget bra musematte ! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har nettopp kjørt func plata gjennom vask (note to selv: slutt å røyk... (i det miste ved PC`n)) og satt på scates. Nå må jeg bruke vater for å jevne ut benkeplaten.... (musa glir bare det er litt helling på flata....). Func 1030 MX700(pc1) og logitech desktop pro (kule) (pc2) Scates.... Anbefales sterkt Lenke til kommentar
NinJaFLiPP Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 men etter 5 mån kan man kaste nfunken da gummin krøller seg der man har hånda. ice funker som fy, uten de glide greiene også At musen kroller seg etter 5 mnd er bare tull , vist du bare legger musmatta 2-3cm fra kanten kroller den seg ikke :ide: .. rett og slett idioti og ha den rett ved kanten av bordet.. sier seg selv at den kr0ller seg med noen tjukke p0lser paa den Thx Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Etset/mattet 5-6 mm glassplate som er kantslipt (Fra glassmester) Varierer i pris fra plass til plass, billig er det uansett og du får den størrelsen du vil ha og i det utseendet du vil. Du får neppe tak i noe bedre. Kan jo sette teflon teip på mouse pads. Lenke til kommentar
celebos Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 kjøp steelpad 4s.... den er knall Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har Icemat Black. Meget Fornøyd. Men det er som tidligere sagt smaken det kommer ann på egentlig. De som kjøper fUnc sier det er best, og omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå