sinnadyr Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vil gjerne ha muligheten til å se forhåndsvisninger av RAW-bilder i file browser. La inn gnome-raw-thumbnailer men det gjorde ikke nytten :\ Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du har restartet nautilus etter du la inn plugin'en? Litt kjapp googling gav meg også denne, men jeg har ingen erfaring med emnet. http://junkpile.se/~s/wp/2008/02/visa-thum...ler-i-nautilus/ Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg mener jeg fikk tumbnails på mine Nikon-NEF filer etter å ha installert dcraw og et par lignende programmer. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) NorthWave, takker så meget. Så på den linken du gav meg, fulgte instruksjoner til punkt og prikke og det funker som fjell. Herlige saker! Kagee: la inn dcraw og et par lignende programmer Endret 21. januar 2009 av sinnadyr Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 NorthWave, takker så meget. Så på den linken du gav meg, fulgte instruksjoner til punkt og prikke og det funker som fjell. Herlige saker! Takk ikke meg, takk personen som skrev guiden. Gjerne ved å kommentere på bloggen og si at det fungerer i den versjonen av Ubuntu som du har. Så hjelper du andre du også Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Så absolutt ikke dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå