kjelle392 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det noen som vet om det er mulig - gjerne med tilleggsmodul - å laste opp bilder direkte fra Adobe Elements 7 til flickr.com uten bruk av 3.partsprogrammer? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det skal være mulig. Jeg kan ihvertfall det med Elements 6. Trickset er å fortelle Elements at du holder til i USA! I Elements 6, så er det bare å velge Edit->Preferences->Adobe Partner Services fra hovedmenyen til Organiser. Der er det valg for location. Trykk på Choose ... og velg USA. Vil tro at det er rimelig likt for 7'ern. Så kommer valget fram ved å trykke på SHARE (den grønne) og velge fra More options menyen. Smugmug og andre dukker da også frem. Tom Lenke til kommentar
gormley Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 http://letmegooglethatforyou.com/?q=elemen...xport+to+flickr Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Det skal være mulig. Jeg kan ihvertfall det med Elements 6. Trickset er å fortelle Elements at du holder til i USA! I Elements 6, så er det bare å velge Edit->Preferences->Adobe Partner Services fra hovedmenyen til Organiser. Der er det valg for location. Trykk på Choose ... og velg USA. Vil tro at det er rimelig likt for 7'ern. Så kommer valget fram ved å trykke på SHARE (den grønne) og velge fra More options menyen. Smugmug og andre dukker da også frem. Tom Ja så enkelt var det jammen Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 http://letmegooglethatforyou.com/?q=elemen...xport+to+flickr Og hvor mange av de linkene ville ha virket for trådstarter? Ingen av de jeg klikket på sa noe om at flickr osv siles vekk når man velger noe annet enn USA & Canada som lokasjon. Og jeg brukte en god del tid på å finne det ut selv. Har du Elements selv? Et lite råd til dere som liker å disse andre som ikke finner ting på nettet. Det er ikke alltid at det er så lett å finne frem som dere tror. Og det hender at trådstartere har søkt en del før det spør (selv om de ikke sier det). Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå