Evinzer Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Noen som har en anelse av hvor jeg kan kjøpe dette spillet? Har googlet meg rundt men ikke funnet en eneste plass å kjøpe dette. Bump! Endret 22. januar 2009 av Evinzer Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hvis du tenker på den der Xbox-versjonen så vil jeg tro at den er nærmest umulig å finne. Kanskje på finn, qxl, ebay osv...? Og kan jo håpe på at spillet kommer til Xbox Originals på marketplacen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er nesten klin umulig å få tak i men mulig, så det i en butikk på svinesund for noe mnder siden men har ikke sjekka om de her denne godbit av en tittel. Har spillet selv og spiller det innimellom ennå. Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kan prøve her på Ebay.co.uk , men det er ikke så veldig mange som ligger ute. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som vet om man kan spille dette spillet på 360en? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardco...tygameslist.htm - ifølge den lista så skal Conker funke på en 360. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 De har det på Play.com hvis du er villig til å bestille derfra. LINK Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 jeg kjøpte det brukt fra amazon.co.uk hvis du er villig til å kjøpe et brukt et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå