tingo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei, Er det noen som har testet BenQ skjermene E220HDA og E2200HD? Er dette bra skjermer? Er det kun inngangene som er forskjellen? (E220HDA har kun VGA-inngang) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 jeg har e2200hd , jeg hadde nok ikke valgt hda versjonen, siden analog signaler ofte er litt defuse. eneste jeg har å klage på er litt dorlig insynsvinkel, siden jeg har en 19" skjerm man ikke ser farge forskjeld på når man går rundt skjermen. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 jeg har e2200hd , jeg hadde nok ikke valgt hda versjonen, siden analog signaler ofte er litt defuse. eneste jeg har å klage på er litt dorlig insynsvinkel, siden jeg har en 19" skjerm man ikke ser farge forskjeld på når man går rundt skjermen. OK, så det blir fort fargeforvrengning på e2200hd når man kommer ut på siden av selve skjermen? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 ja. stort set et veldig lite problem, for problemet forsvinner ved ca 1m avstand. mulig det er pga den semiblanke flata. (midt mellom gloss og matt når skjermen er avslått) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå