Fenixen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det man skal med demoer er å prøve spill før de kommer ut, siden demoer stortsett er ute før spillet. ja, men i dette tilfellet kommer demoen ut etter release var det jeg mente, da er det sløsing med tid å tukle med demoen spillet er en vinner Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Står jo at demo skal komme dagen før release i artikkelen...? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Står jo at demo skal komme dagen før release i artikkelen...? ja du har vel kanskje rett... men det virker litt rart om demoen kommer ut på en tirsdag.. er vi heldige så kommer den uken før da Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Når skal dem slutte å skryte av grafikken i nye spill? Den utviklingen har jo flata helt ut nå siden Crysis. Mirror's Edge derimot hadde innovativt gameplay å skryte av. Det er da fortsatt håp for oss som ikke er så lettlurt av enda et FPS spill. Du kan si hva du vil, men det finnes folk som fortsatt synes FPS er gøy, selv om det er en av de mest brukte sjangerene siden det første Doom-spillet kom. Lenke til kommentar
PsychoNinjaKen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg tror neppe dette spillet kan bli noe bedre en Rainbow Six: Vegas 2 som jeg mener er det beste FPS spillet. Men jeg har likevel lyst å teste demoen når den kommer så får vi se, jeg kan jo ta feil også Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Bedre og bedre, det er jo to ganske forskjellige spill da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg