vikingkylling Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kort sagt meget bra spill, men sliter med førstebossen. De vanlige fiendene er greie nok, men denne idioten dreper meg på tre, fire slag? Det hjelper jo heller ikke at han skyter ut armene og treffer meg fem, seks ganger på rad og jeg sliter med å i det hele tatt skade ham... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 hopp over angrepene hans!(Y) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Hvilke angrep? Den store lansen? Armene som flyr mot meg ovenfra? Hodet med alle de små kulene som flyr i alle retninger? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/930294/46612 værsågod Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Han var den eneste bossen jeg slet med i PoR hvis jeg husker rett. Jeg grindet meg bare opp i level helt til jeg kunne ta ham med ren styrke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Takker for tips, begge to. Får prøve i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vil du ha utfordring må du prøve Castlevania: Order of Ecclesia. Sattan for et vanskelig spill! Helt til du får et par utvalgte våpen da selvsagt. Er selv stuck på nest siste bossen. Prøvd å ta ham 20 ganger nå =( Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 alle... ofc, noen av dem burde du dodge med d-paden Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vil du ha utfordring må du prøve Castlevania: Order of Ecclesia. Sattan for et vanskelig spill! Helt til du får et par utvalgte våpen da selvsagt. Er selv stuck på nest siste bossen. Prøvd å ta ham 20 ganger nå =( Har selv nettopp startet med ecclesia. Men for meg føles det som om det er veldig få våpen i spillet og spillet virker ganske kort ;o Er dette sant? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Klarte å ta bossen etter noen forsøk. Fant en teknikk med å fyre løs med Holy Cross, bruke en potion for å få magi igjen, fyre av enda et Holy Cross og gå berserk med øksa. Slet litt, men det gikk da til slutt. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vil du ha utfordring må du prøve Castlevania: Order of Ecclesia. Sattan for et vanskelig spill! Helt til du får et par utvalgte våpen da selvsagt. Er selv stuck på nest siste bossen. Prøvd å ta ham 20 ganger nå =( Jeg husker det var litt redusert vanskelighet for meg, fordi jeg bare grinda veldig mye på ett punkt i spillet jeg Var det Skeleton Cave det het? Fant ut en rask måte å gå rakst opp i level på. Det ble fortsatt et vanskelig spill, men ikke fullt så fælt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå