zandzpider Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg har en epson perfection 2450. og jeg får ikke scannet Negativ svart hvit bilder. noen som har et svar? eller et hint? takk Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hva mener du med at du ikke får scannet 'Negative svart hvit bilder'? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg vet ikke om helautomatisk modus kan finne ut at det er svart-hvit negativ film. Jeg har aldri prøvd på min modell 2400. Men i manuell modus kan du angi at det er svart-hvit film. Lenke til kommentar
airborne203 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg har to mulige forklaringer: 1) Scanneren står på Flatbed. (Den lyser opp på filmen og filmen blir ikke gjennomlyst) Løsning: I manual mode: Sett document source til TPU. Da blir filmen gjennomlyst. 2) Filmen er sammenhengende, og blir scannet som et bilde sammen med ramme og alt. Klipp bildene fra hverandre, og prøv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå