Gå til innhold

Problemtelefonen 3650?

cnil

Anbefalte innlegg

Med tittelen mener jeg om Nokia 3650 er en problemtelefon? Angående P800 og N3650 så spurte jeg bare ett greit spørsmål om i hvor stor grad den leverer feilmeldinger - mer eller mindre enn førstnevnte

forresten, så er jeg klar over at det er to forskjellige telefoner (og gudsjelov for det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med tittelen mener jeg om Nokia 3650 er en problemtelefon? Angående P800 og N3650 så spurte jeg bare ett greit spørsmål om i hvor stor grad den leverer feilmeldinger - mer eller mindre enn førstnevnte

forresten, så er jeg klar over at det er to forskjellige telefoner (og gudsjelov for det)

Jaja, det er ihvertfall ikke noe tvil om at du har noe sterkt i mot 3650.

Lenke til kommentar

Dette forumet har blitt helt elendig i det siste. Er jo ikke en eneste tråd uten krangling!

Og hvor er de såkalte moderatorene? er jo ikke noen som passer på i denne kategorien. Sikkert halvparten av trådene er tråder som normalt skulle blitt stengt.

På tide å gjøre noe amobil.no (eller hw.no)... :roll:

Jeg har prøvd å sende PM til en moderator, men han bør være på påskeferie, ellers tyder det på at dere rett og slett driter i forumet.

On-topic:

cnil:

Aha, feilmeldinger ja - hvis et program crasher står det vanligvis bare "error X4-3 in kernel 2" eller noe slikt uforståelig (merk: det er fremdeles 3.partsprogram det er snakk om - nokia sine crasher ikke).

Men f.eks. når jeg stresset med å sende mms, kom det melding om at "sending mislyktes", og så kunne jeg trykke på detaljer, hvor det stod: "Feil i tilgangspunkt" eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Er helt enig i at det er MYE søppel og krangling her inne, og egentlig svært lite seriøst og saklig diskusjon, men man kan vel ikke forvente annet av den litt yngre garde.

Uansett, litt OT også dette her, men:

dennis88... hvorfor i alle dager tror du at de andre brukerne her inne på mobilforumet er interesserte i å lese hva slags prosessor, minne, hovedkort, skjermkort, mus og musematte, harddisk, lydkort, spillekonsoll og gamertag du har? De fleste her inne DRITER i det :) (for å si det pent)

Går an å sette alt på ei linje sånn at vi andre slipper å scrolle oss ihjel hver gang du poster noe mer eller mindre saklig...! :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...