Gå til innhold

Fraktpris på Sound1.com?


f(x)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal nå kjøpe meg en ny forsterker, og vurderer Roland Cube 20x og 30x. Jeg var nede på tre45 i Trondheim i dag og der hadde de 30x til 2250kr, men de hadde ikke 20x (Han jeg snakket med hadde aldri hørt om 20x, selv om de hadde den i nettbutikken for noen uker siden).

 

Jeg tenker nå å kjøpe på nettet. Gitarhuset.no har cube 30x til 1995kr. inkl. frakt, mens sound1 selger 20x for 1730kr uten frakt. Spørsmålet er da hvor mye Sound1 skal ha i frakt. Hvis de skal ha hundrevis av kroner er det jo klart at jeg går for 30x på Gitarhuset, da totalprisen vil bli den samme.

 

Noen som vet noe om fraktprisen eller har andre tips eller råd?

 

Edit: Hvordan er Micro Cube RX sammenlignet med 30x?

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cube 20x for 1917,- vs. Cube 30x for 1995,-

 

Valget er vel ikke særlig vanskelig :p

 

 

Hva med den her da? Hva betyr det når det står gitarcombo? Det står ikke noe om frakt på nettsidene, og jeg må registrere meg for å komme til kassen.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
Akkuratt samme ampen som Sound1 har :)

 

Intune er fet butikk, om de orker å skrive adressen din rett :tease:

Vet det er den samme :) Men er fraktprisen på 20x så stor at det heller lønner seg å kjøpe Cube 30x på Gitarhuset?

 

Eller vil 30x på Intune bli billigere enn på Gitarhuset?

 

EDIT: Sendte nettopp en forespørsel om fraktpris til Intune. Frakten ville komme på ca. 120 kr. Jeg fikk så beskjed om at de hadde litt for mange Cube 30 inne akkurat nå, så jeg kunne få den fraktfritt. Da blir totalprisen for Cube 30 1790 kr. Godt tilbud?

 

Er det med adressefeil noe alvorlige greier som at den ikke kommer ol.?

 

EDIT2: Han skrev Cube 30 (uten X), dette er det samme som 30x ikke sant? (Jeg skrev 30x i forespørselen)

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Sikker på at han ikke skrev feil, eller bare slurvet? Jeg ser faktisk ikke noen Cube 30 (uten X) i nettbutikken. Er kun 30x de har, men jeg kan spørre for å være sikker.

 

Edit: Fikk svar nå. Det var 30x han mente ja, Cube 30 gikk ut av sortimentet deres for over 1 år siden :)

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...