TheYid Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Finnes det et gratis program på nettet som jeg kan laste ned til dette formålet? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har ikke sett noen gratisprogrammer som er laget spesielt til det formålet. Men Det skal være mulig å tegne 3D-modeller av molekyler med Sketchup Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hva med dette? https://w3test01.uio.no/marvin/examples/applets/sketch.html Kan også lastes ned herfra. Endret 21. januar 2009 av LordArgh Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sjekk her: http://en.bio-soft.net/3d.html Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Laster du ned Ubuntu Linux er det et flertall i medfølgende repositories. Lenke til kommentar
ORF Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Finnes det et gratis program på nettet som jeg kan laste ned til dette formålet? Søk på google "pdb viewer" Det finnes mange (de fleste gratis), ikke alle er derimot like bra. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Laster du ned Ubuntu Linux er det et flertall i medfølgende repositories. Eller "enhvær" annen Linux (selv vil jeg nok heller anbefale Fedora). Men finnes det noen gode, frie programmer for å lage PDF-filer? Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Laster du ned Ubuntu Linux er det et flertall i medfølgende repositories. Eller "enhvær" annen Linux (selv vil jeg nok heller anbefale Fedora). Men finnes det noen gode, frie programmer for å lage PDF-filer? openoffice ; ) Japp - det har du helt rett i! Men de som allerede bruker linux vet dette - og de som skal prøve det blir oftest henvist til Ubuntu ; ) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Laster du ned Ubuntu Linux er det et flertall i medfølgende repositories. Eller "enhvær" annen Linux (selv vil jeg nok heller anbefale Fedora). Men finnes det noen gode, frie programmer for å lage PDF-filer? openoffice ; ) Japp - det har du helt rett i! Men de som allerede bruker linux vet dette - og de som skal prøve det blir oftest henvist til Ubuntu ; ) Eh. PDB mente jeg, ikke PDF Genererer ganske store hauger med PDF'er via blant annet OpenOffice og LaTeX selv, pluss at alle programmer i Linux kan jo skrive ut til ps som kan konverteres til PDF med én enkel kommando (ps2pdf) Lenke til kommentar
eught Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Brukte ChemSketch da jeg gikk på VGS. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det så voldsomt fancy ut, men jeg husker jeg brukte et eller annet gnome-program (tror ikke det var en del av den "offisielle" delen av gnome) Ellers så har man jo gnome-chemistry-utils: http://www.nongnu.org/gchemutils/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå