Gå til innhold

Sletting til papirkurv

Anbefalte innlegg

Jeg trodde at det en sletter først går til papirkurv, så må det slettes derfra for å frigjøre plass på harddisken. Jeg slettet nettopp 137 GB, men noe av dette har forsvunnet uten at jeg har slettet det fra papirkurven. Er det en grense for hvor mye papirkurven kan inneholde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer ja, normalt trur eg den står på 10% av total harddiskkapasitet. Det kan du finne ut av og regulere sjølv ved å høgreklikke på papirkorga og velge Egenskaper/Properties.

Om du prøver å slette noko som er for stort eller prøver å slette etter att papirkorga er full meiner eg du skal få beskjed om dette og eit val om du vil fortsetje eller ikkje.

Sidan dette er eit Windows-problem flyttes tråden dit. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Om du prøver å slette noko som er for stort eller prøver å slette etter att papirkorga er full meiner eg du skal få beskjed om dette og eit val om du vil fortsetje eller ikkje.

:cry: Har fått denne meldingen ved andre anledninger. Nå slettet jeg masse ting på totalt 137GB. Fikk ikke denne meldingen. Har da disse dataene gått tapt, hvis de ikke finnes i papirkurv eller på sin opprinnelige plass?

Jeg sjekket under egenskaper, og der står det at jeg har valgt: "egendefinert størrelse: Maksimal størrelse: 16900MB". Skulle vel bety at alt fikk plass i papirkurven?

Endret av byredyre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...