Gjest Guest_..._* Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hei når jeg går ute føler jeg alle stirrer på meg.. tror ikke det er noe unormalt med meg.. eller vet jo ikke har venner og sånt.. men føler folk stirrer prata faktisk med en kamerat om det og han sa han ikke hadde det samme, han synst ikke folk stirra på han.. han sa folk så en annen vei vanligvis.. vorfor kan det ikke være så lett for meg og? hater når folk stirrer:( klarer ikke se i øynene på noen om jeg prater oss 2 alene.. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ta denne: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...ocumentid=13431 Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 heinår jeg går ute føler jeg alle stirrer på meg.. tror ikke det er noe unormalt med meg.. eller vet jo ikke har venner og sånt.. men føler folk stirrer prata faktisk med en kamerat om det og han sa han ikke hadde det samme, han synst ikke folk stirra på han.. han sa folk så en annen vei vanligvis.. vorfor kan det ikke være så lett for meg og? hater når folk stirrer:( klarer ikke se i øynene på noen om jeg prater oss 2 alene.. Hehe, man skal se litt før det kvalifiserer til stirring. Er nok noe som foregår i ditt eget hode, tenker jeg Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg vet hva du mener, jeg følte det og sånn før. Du må bare ikke bry deg om det, mest sannsynligvis så tenker de noe som : skulle ønske jeg hadde sånne sko eller oi hvordan har hun fått håret til å se så fint ut. Du vet jo aldri, trenger ikke å være noe negativt de tenker og du vil jo aldri få vite det heler. Bare hev hodet og drit i hva andre mener, vær deg selv!! Endret 21. januar 2009 av Malteaser Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dude, du får jo masse oppmerksomhet her! Shine like a Star, The Spotlight's on You! Bare ignorere det. Eller så kan du jo holde øyekontakt med folkene Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Som regel er dette bare en følelse som sitter i hodet ditt, og som ikke har noe grunnlag i virkeligheten. Er du veldig opptatt av å bli akseptert av andre? Veldig opptatt om hva andre syns om deg? De som tenker for mye på hva andre syns, går som regel rundt med følelsen av å bli stirret på, og dømt for hver minste ting de gjør. Husk at du kun skal svare til deg selv, og så lenge du er fornøyd med deg selv, spiller det ingen rolle hva alle andre syns. Sjangsene er faktisk store for at mesteparten av de du tror stirrer på deg, og dømmer deg, tenker akkurat det samme. At du stirrer på dem. Mesteparten er for opptatt med å tenke på hva alle andre tenker om seg, at de ikke har tid til å tenke noe om andre. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 heinår jeg går ute føler jeg alle stirrer på meg.. tror ikke det er noe unormalt med meg.. eller vet jo ikke har venner og sånt.. men føler folk stirrer prata faktisk med en kamerat om det og han sa han ikke hadde det samme, han synst ikke folk stirra på han.. han sa folk så en annen vei vanligvis.. vorfor kan det ikke være så lett for meg og? hater når folk stirrer:( klarer ikke se i øynene på noen om jeg prater oss 2 alene.. tror du er litt paranoid.. mannen til en venn av moren min hadde det noe av det samme, til slutt trodde han at alle var ute etter han osv... oppsøke psykolog? gjør det du føler er best Lenke til kommentar
Burlis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Enten så er du usedvanlig vakker, og folk greier ikke å ta øynene av deg, eller så er du ekstremt stygg, noe som igjen vil få folk til å stirre. Hvis ingen av disse er korrekte så er du nok bare paranoid Tror nok det er slik som det ble sagt ovenfor her, nemlig at det er slik de fleste tenker om folk rundt seg, det er typisk mennesker å bekymre seg vettu Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Enten så er du usedvanlig vakker, og folk greier ikke å ta øynene av deg, eller så er du ekstremt stygg, noe som igjen vil få folk til å stirre. Hvis ingen av disse er korrekte så er du nok bare paranoid Eller så skiller h*n seg bare ut . Endret 22. januar 2009 av KnewtFan Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Eg ser ikkje normal ut, eg er faktisk plaget av paranoia. Fikk 41 totalt på den testen, men samtidig som eg er redd så liker eg oppmersomhet på den positive måten. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Når du går på gata, begynn å se rundt deg. Begynn å se folk i øyenene så lenge du tør. Etter hvert vil du nok se at svært få stirrer på deg og at de fleste ser bort når du ser på dem, om de ikke har litt baller da og prøver å stirre deg i senk igjen. En gøy liten "øvelse" jeg bruker å gjøre når jeg tusler langst veien. Av og til hender det jo også at man får spenstig øyekontakt med noen fine damer. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Når du går på gata, begynn å se rundt deg. Begynn å se folk i øyenene så lenge du tør. Etter hvert vil du nok se at svært få stirrer på deg og at de fleste ser bort når du ser på dem, om de ikke har litt baller da og prøver å stirre deg i senk igjen. En gøy liten "øvelse" jeg bruker å gjøre når jeg tusler langst veien. Av og til hender det jo også at man får spenstig øyekontakt med noen fine damer. Jeg gjør også dette selv Er da man virkelig merker hvor kraftig øyekontakt faktisk er. Skal innrømme at det er en sinnsyk selvtillitboost å se noen rett inn i øynene og de ser vekk først. Og ikke minst den digge følelsen når man ser rett i øynene til ei flott jente, og får et smil tilbake. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Høres ut som at du røyker mye cannabis.. Typisk kjennetegn Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ser du etter om de du føler at stirrer på deg faktisk gjør det? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er da man virkelig merker hvor kraftig øyekontakt faktisk er. Skal innrømme at det er en sinnsyk selvtillitboost å se noen rett inn i øynene og de ser vekk først. Fikk faktisk 4-5 pakistanere på nakken da jeg kjørte steinhard øyekontakt på bussen. Jeg fikk ikke lov å leke mann med autoritet Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 jeg scora 16 jeg men har ikke akkurat sosial angst vil jeg si. langt ifra egentlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Du får slutte å være så fordømt sexy da. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Høres ut som at du røyker mye cannabis..Typisk kjennetegn Dette er da helt absurd Jeg ville anbefalt og stirre tilbake, kanskje folk får en tanke... evt. gå til psyklog om du føler paranoia o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå