TheCatIsALie Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 http://www.xfire.com/screenshots/jevrio034...9b7ea37db21.png Sitter fast der.. klarer ikke hoppe til den røde stanga.. gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Løp ut langs med veggen på det gule/oransje. Det er en stolpe du skal ta tak i å henge, før du kaster deg opp på platået i midten. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Det der er rett vei,men spring på veggen, bare forsett og prøv. Pass på at du hopper rett fram etter stangen så du ikke bommer på stillaset. Og spring som f.. når du kommer over til stillaset, jeg døde et par ganger der rett etter hoppet, soldatene skyter deg noe jævlig.. Endret 21. januar 2009 av laurell Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg hopper opp i taket, og detter laangt ned.. Skal jeg løpe rett mot veggen, og løpe på veggen uten å hoppe? Hvor er stolpa? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Du må løpe langs med veggen rett frem på bidlet ditt. Hvilken side du løper på er samme, men pass på å prøv å sleng deg ut mot midten igjen når du hopper ut. Det er litt vanskelig å se, men det er en stang du får tatt tak i om du treffer riktig. Derfra kan du kaste deg opp og videre.. Dårlig tegnet, men håper det hjelper Endret 21. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Klarte det!!! Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå