Stevens Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Har snust litt rundt og etterhvert skjønt at det er en hel del varianter av dette kortet (8500) og som dere sikkert har funnet ut nå, jeg er ikke akuratt sys. ansvarlig materiale.. lurte egentlig bare på hvilken version som er den beste? ATI.com skryter av 275/550 på orginalen, men jeg vet ikke om noen andre versioner er no` bedre. ja som du sikkert forstod så har jeg planer om og kjøpe whatever dere kommer fram til, og nei vil ikke ha ti500.. thanks Stevens Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Originalkort laget og distribuert av ati har hastighet på 275 Kort fra POV, Club3D og de som kommer til å produsere for Ati senere vil ha litt lavere hastighet og ligger i dag på 250. Noen av 3parts produsentene er helt like Ati sine kort bare med et annet klistermerke på vifta og en litt annen bios. Så vidt jeg har forstått skal det være mulig å oppgradere biosen slik at den blir "retail", men har ikke studert dette så nøye. Har Kortet du kjøper 3, ns minne skal det ikke være no problem å klokke kortet til normal hastighet altså fra 250 til 275. Noen produsenter prøver å lage kortet så billig så mulig og kutter ram hastigheten fra 3,6 til 4ns og får da en hastighet på 230. Ati AIW har en slik hastighet, men det er Ati sitt kort. Amraam hadde vist nok, slik jeg forstår det, fått inn noen kort med 4ns minne på. Bestiller du kort derifra så legg med beskjed om at du ikke vil ha et slikt kort. Det gjorde jeg og håper at de tar det til følge. Ellers er det sikkert et veldig bra kort og med nye drivere så blir det sikkert bra. Håper det i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå