Gå til innhold

Ny LCD tv. Trenger litt hjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billedbehandlingen på nyere lcd skjermer er langt bedre enn tideligere, men du kan nok oppleve hakking og dobble bilder på Samsungs 5 serie.

Jeg har ikke sett panasonicen i aksjon, men tideligere kunne man ikke skru av eller regulere 100hz på panasonics lcd skjermer og det kan være litt problematisk om du ikke liker effekten det gir.

Lenke til kommentar
Billedbehandlingen på nyere lcd skjermer er langt bedre enn tideligere, men du kan nok oppleve hakking og dobble bilder på Samsungs 5 serie.

Jeg har ikke sett panasonicen i aksjon, men tideligere kunne man ikke skru av eller regulere 100hz på panasonics lcd skjermer og det kan være litt problematisk om du ikke liker effekten det gir.

Man kunne gjøre dette med PZ modellen jeg hadde på besøk men bilde ble helt forferdelig i forhold så meningen var nok tvunget 100 Hz uansett..

Lenke til kommentar

Då ville eg heller gått for Samsungen, dei er veldig gode på LCD. At du ikkje kan slå av 100Hz er ikkje bra, det er ein funksjon som kan være meir til irritasjon enn nytte.

Å studere i butikken er bortkasta med mindre du sjølv har kontroll på innstillinger og kjelder.

Har ikkje erfaring med Panasonic LCD, men ut frå det eg har lese er både 5- og 6-serien til Samsung noko som blir anbefalt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...