Killi Skrevet 14. april 2003 Rapporter Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har nettop kjøpt meg ny pc 2100+ @ 2700+ K7N8X deluxe 512 twinmos 400 Gf4 ti4200 Kjører xp med sp1 og alle nye oppdateringer. Det som er probemet er at hver gang jeg kjører ett 3d spill så fungerer det greit i 2-3 min men så klikker dataen og jeg havner på skrivebordet. Det kommer aldri noen feilmelding, faller bare rett u¨t. Jeg mistenker dette å være ett problem med gf4 kortet. Jeg kjører nå dette på defalt settings, men klikker fordeom. Har hatt problemet på Battlefield, Vietcong, duke nukem menhatten project. Men c&c generals har fungert helt fint (?) Noen som har peil på hva det kan være eller har hatt ett lignende problem selv?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. april 2003 Rapporter Del Skrevet 14. april 2003 hvis du sjekker www.eagames.com f.eks. så står det der under support at du ikke er den eneste som har merket dette med bf så da er det bare å lese der hva du skal gøre Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 14. april 2003 Rapporter Del Skrevet 14. april 2003 Var problemet tilstede før overklokkingen? Du kan jo sette Vcore opp litt å se om det hjelper..... EDIT: skrivefeil! Lenke til kommentar
Killi Skrevet 14. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2003 Har aldri kjørt prosessoren på mindre enn 2600+ men den virker jo stabil på alle andre oppgaver enn disse spillene. kjører vcore på 1.6 Hva er egentlig defalt volt på orginale 2700+ og 2800+? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 14. april 2003 Rapporter Del Skrevet 14. april 2003 Trodde den lå på 1.6 på XP2800, og 1.5 på XP2700! Prøv å sett den til 1.65 å se om det blir bedre da.... Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 14. april 2003 Rapporter Del Skrevet 14. april 2003 Har samme problemet. jeg prøvde alle drivere, formaterte , bytta kort, skrudd opp vcore, men det hjalp ikke. till slutt gadd jeg ikke makke mer å ga meg på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå