Kurt Grusom Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Etter å ha tatt en titt innom criteriongames.com, fik jeg ideen til å informere dere om denne: Party Pack Etterlengtet utvidelse som muliggjør multiplayerspilling lokalt, med opptil 8 spillere på samme kontroller. "Give it another go! Don't forget, there are extra trophies and achievements available within this pack." Pris: Ukjent Releasedate: "Existing Burnout Paradise owners will be able to purchase this awesome premium Burnout Paradise content as a download from February 2009." Les mer hos Criterion: http://www.criteriongames.com/packs/party.php Endret 21. januar 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ikke gratis Nå har de laget sinnsykt mye ekstra innhold helt gratis, så er det noen som fortjener å få betalt for ekstra innhold nå så er det Criterion Games. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg tror at kurt mener flere spillere på samme konsoll og ikke kontroll. (eller...?) Endret 21. januar 2009 av Arhm Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg tror at kurt mener flere spillere på samme kosoll og ikke kontroll. (eller...?) Man bruker kun en kontroll jo. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg tror at kurt mener flere spillere på samme konsoll og ikke kontroll. (eller...?) Samme konsoll, samme kontroller Lenke til kommentar
heikkih Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette kan bli morsomt. Fikk Criterion Elite-førerkortet forleden, så bra med noe nytt. Tror dessuten dama er lei av å se meg kjøre rundt i en Carson GT Flame alene, så nå kan hun få være med Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Mener du Grade A-linsence? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tråd flyttet til mer passende kategori. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Mener du Grade A-linsence? Nei, to hakk over. Etter A får du Burnout-lisensen, og etter det får du elite ved 100%. Men akkurat party-pakken hopper jeg over. Er mer spent på Legendaries, Toys og Boost Specials. Men nå må Criterion få ut fingern på de to siste... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det eneste jeg har lyst på fra Criterion nå, er splitscreen. Noe som aldri kommer til å skje. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Splitscreen hadde vært kult, ja. Når jeg ser inn i spillhylla mi så ser jeg at det er ingen bilspill med splitscreen til PS3/X360, men ser jeg bort til PS2-hylla ser jeg mange. Synd at splitscreen blir mer og mer borte Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Problemet med split-screen er at man rendrer to instanser av samme greia, altså nesten dobbel belastning til tross for færre piksler, begge byene som rendres har fremdeles like mange poly's. Og når man har lyst til å opprettholde 60fps, går ikke det veldig bra. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå kommer jo snart muligheten for å restarte løp (singleplayer) fordi folk har mast så mye om det, kanskje man får mast seg til splitscreen også (med streaming fra både harddisk og plate, og 30fps/uten skygger) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Spørs om jeg ikke skal kjøpe "ultimate" boksen, som inneholder alle expansion pakkene. Spillet blir jo bare bedre og bedre, og endelig har en utvikler skjønt at man ikke må slippe et nytt spill hvert år for å få folk til å kjøpe et spill. Bedre med lengre utviklingstid på et spill for å så slippe oppdateringer til spillet i noen år, enn å slippe ut et nytt spill hvert år slik som det er med NFS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå kommer jo snart muligheten for å restarte løp (singleplayer) fordi folk har mast så mye om det, kanskje man får mast seg til splitscreen også (med streaming fra både harddisk og plate, og 30fps/uten skygger) Det der hørtes interessant ut, da denne mangelen har vært dealbreaker for min del, jeg har ennå ikke kjøpt spillet. Har du noen link som bekrefter utsagnet? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) De snakker om det i den ene podcasten der de også forteller om endel av de andre endringene som er gjort. Bilene man får i begynnelsen er litt lettere å kjøre og tåler litt mer, 'klokka' i stuntrun teller ned litt saktere i starten, hele spillet er blitt litt mer fargerikt, spesielt på natta, og skilt og smashgates er litt lettere å se. Pluss litt flere ting (inkl. restart). Tydelige grep for å tiltrekke seg 'casual-gamers'... Edit: Og så står det jo på Criteriongames-bloggen... Doh! Endret 3. februar 2009 av asdfteam Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spørs om jeg ikke skal kjøpe "ultimate" boksen, som inneholder alle expansion pakkene. Burnout Paradise the Ultimate Box denne du mener? sikledigg pris da, bare 359 kronasjer Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppdatering kom i dag. Likte egentlig ikke de nye Bournoutskiltene, men men. Behovet for å kunne restarte har jeg heller ikke savnet noe særlig. Men splitscreen hadde vært sykt digg, men tviler på at vi kommer til å se det med det første... Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 75kr koster party pack til PS3, synes det var litt mye og er vel egentlig i tvil om jeg gidder å kjøpe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå