Gå til innhold

Burnout Paradis-expansion slippes Feb. 09 - "Burnout Party Pack"

Kurt Grusom

Anbefalte innlegg

Etter å ha tatt en titt innom criteriongames.com, fik jeg ideen til å informere dere om denne:

Party Pack

2988243825_46e4380728.jpg?v=0

Etterlengtet utvidelse som muliggjør multiplayerspilling lokalt, med opptil 8 spillere på samme kontroller.

"Give it another go! Don't forget, there are extra trophies and achievements available within this pack."

Pris: Ukjent

Releasedate: "Existing Burnout Paradise owners will be able to purchase this awesome premium Burnout Paradise content as a download from February 2009."

Les mer hos Criterion: http://www.criteriongames.com/packs/party.php

:)

Endret av Kurt Grusom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du Grade A-linsence?

Nei, to hakk over. Etter A får du Burnout-lisensen, og etter det får du elite ved 100%.

Men akkurat party-pakken hopper jeg over. Er mer spent på Legendaries, Toys og Boost Specials. Men nå må Criterion få ut fingern på de to siste...

Lenke til kommentar

Problemet med split-screen er at man rendrer to instanser av samme greia, altså nesten dobbel belastning til tross for færre piksler, begge byene som rendres har fremdeles like mange poly's. Og når man har lyst til å opprettholde 60fps, går ikke det veldig bra.

Lenke til kommentar

Spørs om jeg ikke skal kjøpe "ultimate" boksen, som inneholder alle expansion pakkene. Spillet blir jo bare bedre og bedre, og endelig har en utvikler skjønt at man ikke må slippe et nytt spill hvert år for å få folk til å kjøpe et spill.

Bedre med lengre utviklingstid på et spill for å så slippe oppdateringer til spillet i noen år, enn å slippe ut et nytt spill hvert år slik som det er med NFS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Nå kommer jo snart muligheten for å restarte løp (singleplayer) fordi folk har mast så mye om det, kanskje man får mast seg til splitscreen også (med streaming fra både harddisk og plate, og 30fps/uten skygger) ;)

Det der hørtes interessant ut, da denne mangelen har vært dealbreaker for min del, jeg har ennå ikke kjøpt spillet. Har du noen link som bekrefter utsagnet?

Lenke til kommentar

De snakker om det i den ene podcasten der de også forteller om endel av de andre endringene som er gjort. Bilene man får i begynnelsen er litt lettere å kjøre og tåler litt mer, 'klokka' i stuntrun teller ned litt saktere i starten, hele spillet er blitt litt mer fargerikt, spesielt på natta, og skilt og smashgates er litt lettere å se. Pluss litt flere ting (inkl. restart).

Tydelige grep for å tiltrekke seg 'casual-gamers'... ;)

Edit: Og så står det jo på Criteriongames-bloggen... Doh!

Endret av asdfteam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...