Roamer Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hei, Har sett meg litt om, men jeg har fremdeles til gode å finne den japanske utgaven av Soul Calibur 2 til Gamecube. Freeloadere er lett å finne, men det hadde vært fett om noen kunne vise veien til en nettbutikk, eller eventuelt en vanlig i Trondheim, som har Soul Calibur 2. Har sinnsykt lyst på det spillet, og August er urimelig langt unna. Kan vurdere engelske webshops også. Lenke til kommentar
tcb77 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 vil på det sterkeste annbefale deg å vente,har japanske xbox versjonen og den er totalt "ødelagt" fordi jeg ikke skjønner japansk. Skal du bare spille arcade så går det greit men skal du prøve deg på hoved delen nemlig "master mode" så må du kunne språket........... Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Er historien så viktig? Fighting er jo først og fremst multiplayer og kan tenke meg at det er der jeg vil oppholde meg mest. Hvor fikk du tak i utgaven din? Kanskje de har GC spill også... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Roamer: Skift avatar er du grei.. tar nesten hele skjermen min. Max er 50x50. Lenke til kommentar
Genetic Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 http://www.tbcgames.no er jeg rimelig sikker på at har SC inn til GameCube... Du kan også prøve http://www.spiderman.no (regner med at du allerede har prøvd der)... Har inkgen a det inne kan du jo prøve å sende en mail... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har spillet selv, det er ganske import vennlig egentlig, ikke noe problem, sjekk som nevnt Tbcgames.no eller goblindirect.com Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har også spillet og jeg anbefaller deg og kjøpe det og jeg har runda master mode uten problemer med skriften Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Ooops! Så ikke selv hvor stor avataren var, beklager den. Takk for tipsene, forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå