Tunky Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Heisann. Som sagt har jeg en dell XPS M1530 som jeg ikke får logget på. Den starter opp helt greit, men når jeg skriver inn passordet (eller drar fingeren på fingeravtrykkleser) får jeg bare en feilmelding: "Mislykket pålogging for User Profile Service-tjenesten. Brukerprofilen kan ikke lastes inn." PCen har Vista, og funket fint i går kveld. Hva gjør jeg nå? Endret 21. januar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
mocka Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prøv å starte opp i safe mode også ta systemgjenoppretting. Hvis du ikke kan logge inn i safe mode med vanlig profil pleier det å fungere å logge inn som "admin" eller "administrator" uten passord. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Altså, jeg er ikke veldig god på dette. Hvordan starter jeg i safe mode? Og hvordan logger jeg inn som "admin"? Hehe. EDIT: Ok, jeg kom inn i safe mode nå. Og nå tar den systemgjenoppretting. Håper det virker. EDIT2: Case solved. Takk for hjelpa. Endret 21. januar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Funker ikke med systemgjenopretting for meg:S Noen som har noe annet forslag på løsning? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har funnet en løsning så legger den like greit ut her:) Jeg startet maskin i sikkerhetsmodus og startet "regedit" Under HKEY_LOKAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Profilelist\ Der fant jeg mappen for brukeren jeg skulle logge på med og to andre (gjest og temp) Den jeg skulle logge på het .bak på slutten og temp mappen het det samme som brukeren min. Jeg endret temp mappen til _1 på slutten og fjernet .bak fra mappen på brukeren jeg skulle logge på med. Så trykket jeg på mappen til brukeren min og dobbeltklikket på verdien state og endret denne til 0(heksadesimal) Startet maskinen på nytt og fikk logget på på vanelig måte Lenke til kommentar
Ratmond0 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 jaaa! takk for denne posten, begynnte å bli nervøs på hva eg måtte gjøre nå mademy day:) Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Takk! Kom også inn på en pc ved og følge oppskriften over. Jeg gjorde dette uten og sjekke hvilken versjon av windows det var, og bare for og bekrefte dette fungere også på Windows 7 home premium 64bits engelsk. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Takker! Oppskriften reddet meg i dag. Funker også på win 7 hp 64. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hadde vært fantastisk å kunne benytte denne oppskriften. Men på mitt hovedkort så frembringer F8 kun liste for boot rekkefølge. Ingen Safe mode.. Jeg kommer ikke lenger enn til logon skjermen Lenke til kommentar
janingar Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Oppskriften fungerte med hell på Win 7 64 bit på en Dell Alienware nå Takk Lenke til kommentar
aristok Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Har funnet en løsning så legger den like greit ut her:) Jeg startet maskin i sikkerhetsmodus og startet "regedit" Under HKEY_LOKAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Profilelist\ Der fant jeg mappen for brukeren jeg skulle logge på med og to andre (gjest og temp) Den jeg skulle logge på het .bak på slutten og temp mappen het det samme som brukeren min. Jeg endret temp mappen til _1 på slutten og fjernet .bak fra mappen på brukeren jeg skulle logge på med. Så trykket jeg på mappen til brukeren min og dobbeltklikket på verdien state og endret denne til 0(heksadesimal) Startet maskinen på nytt og fikk logget på på vanelig måte genialt selv 11 år efter takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå