super2277 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hei jeg tente p hele fyrtik eska med svovel så kom mase røyk jeg pusta inn er det farlig Lenke til kommentar
araziel Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fyrstikker inneholder ikke svovel lengre. Nei du er ikke i fare for noe som helst. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Tviler på at du tar noen som helst skade av å gjøre dette én gang. EDIT: Ah, for sein. Endret 21. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 I følge senere rapporter hevdes det at innhalering av røyk fra fyrstikker hemmer rettskrivning. Men slapp av, jeg tror du er utenfor fare. Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Fyrstikker inneholder ikke svovel lengre. Nei du er ikke i fare for noe som helst. det er bra jeg begynte og bli lit red for jeg er 12 år gamme og jeg har laget røyk bombe med KNO3 og sokker er deg farlig og puste inn Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Points: Vel; jeg ser da en klar forskjell mellom første og siste post. Dette går åt skogen! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fyrstikker inneholder ikke svovel lengre. Nei du er ikke i fare for noe som helst. Åh! Trodde det innholdt sovel enda... Men OBS folkens, Svovel i sår er ikke lurt... Mange som døde av de første fyrstikkene... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg puster inn ganske ofte. Det er fordi jeg har noen fyrstikktriks på lager. Men jeg har slutta å øve på de så det er ikke akuratt ofte jeg puster inn fyrstikkrøyk nå. Hemmer det rettskrivningen? Tror ikke jeg har fått i meg så mye røyk. Jaja, jeg lar noen andre få dømme. EDIT: WTF, det var en spøk?! Tok den ikke før nå. Jaja, vel, tror nok fyrstikkrøyken har gjort noe med hodet mitt likevel. Endret 23. januar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg puster inn ganske ofte.Det er fordi jeg har noen fyrstikktriks på lager. Men jeg har slutta å øve på de så det er ikke akuratt ofte jeg puster inn fyrstikkrøyk nå. Hemmer det rettskrivningen? Tror ikke jeg har fått i meg så mye røyk. Jaja, jeg lar noen andre få dømme. EDIT: WTF, det var en spøk?! Tok den ikke før nå. Jaja, vel, tror nok fyrstikkrøyken har gjort noe med hodet mitt likevel. HAHA! skjønte du ikke at det var en spøk.? nå lo jeg godt :!: Morro med fyrstykktriks da! Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) haha ingen fare Endret 6. mars 2009 av simen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå