Lovinda Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei (jeg har sikkert postet innlegget i en helt feil katogori... gjerne flytt om mulig ) Jeg vil gjøre om en quick time fil til windows media payer fil. Hvordan gjør jeg det? Jeg prøvde med alt jeg kan... vensteklikket på filen og trykket noe som "åpne i annen form", men det gikk ikke. Pcen min er tysk, så det er lite jeg forstår! Den meldingen som kom opp var: (oversatt på google translate) Windows Media Player kan ikke spille av filen. Kanskje spilleren støtter filtypen ikke støttes eller ikke kodeken, til å komprimere filen ble brukt. Noen som vet hva jeg må gjøre? Om det e mulig å gjøre noe da... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du har jo løsninger slik som denne: http://www.dinside.no/784117/quick-media-converter Har ikke prøvd denne, men ahr prøvd en annen som heter super som ogsåer omtalt et sted på dinside. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Last ned nyeste K-lite mega codekpack, så får du med quicktime avspilling blandt en haug med andre. Da får du det til. Da slipper du altså å innstallere Quicktime for å spille av disse filene... Forøvrig er Quicktime et forbanna drittprogram... Endret 21. januar 2009 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå