Espein Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Heisann. Synest det hadde vært kjekt med fjernstyring av sentrallåsen på min Audi S6, 1996 modell. Er det veldig enkelt å innstalere dette? Link til produktet. I beskrivelsen står det: I denne pakken får du alt som trengs for å gjøre din sentrallås fjernstyrt. Inkluderer kabelsett, mottaker og to sett nøkler/sendere. To uslipte nøkler følger også med. Nøklene er lik orginale Audi/VW. Audi/VW kobles inn med den grønne kabelen fra fjernkontrollboksen og inn på felles ledning på styringen, denne er på Audi A4 B5 gul/blå. Denne finner du igjen på dørtrekket der åpne og låse knappen er.Finn den så igjen på dørpanelet på førersiden. Er det bare å ta av dørtrekket på førerside, og koble på den grønne kabelen fra boksen som følger med og koble til jord, og wolla? Noen med erfaring? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noe sier meg at du vil få trøbbel med startsperren dersom du sliper til disse nøklene, men nå er jeg litt usikker på om din bil har startsperre. Det koster nok en liten slump penger å eventuelt omkode startsperren. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Hvordan kan jeg sjekke det, ikke helt inni det systemet der Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ser at 1995 S6-er på nettet blir annonsert med startsperre, så da har sikkert du det også. S6 var jo en av toppmodellene, og selv på en 96' eller 95' (husker ikke helt modellen) Golf jeg hadde var det startsperre. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Hvordan fungere denne startsperra da? Jeg har kun en nøkkel, og den er helt normal uten noe form for elektronikk Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvordan fungere denne startsperra da? Jeg har kun en nøkkel, og den er helt normal uten noe form for elektronikk Er du sikker på at den er uten elektronikk? Den fungerer som at det sitter en liten sender i nøkkelen din som sjekkes opp mot tenningslåsen når du prøver å starte bilen. Stemmer ikke nøkkelen overens med hva bilen forventer starter ikke bilen. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Da regner jeg med att denne senderen inni nøkkelen skal gå på batteri og nøkkelen min har ikke noen form for batteri skifte, etter hva jeg kan se.. Bilen ble vel originalt levert med 3 stk nøkkler, hvor de 2 siste er er vet jeg ikke, sikkert i Tyskland hos første eieren. Fungerer ikke startsperra sånn att bilen starter ikke så lenge bilen er låst, men når dørene er åpne, så starter den? Endret 21. januar 2009 av Espein Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da regner jeg med att denne senderen inni nøkkelen skal gå på batteri og nøkkelen min har ikke noen form for batteri skifte, etter hva jeg kan se.. Bilen ble vel originalt levert med 3 stk nøkkler, hvor de 2 siste er er vet jeg ikke, sikkert i Tyskland hos første eieren. Fungerer ikke startsperra sånn att bilen starter ikke så lenge bilen er låst, men når dørene er åpne, så starter den? Du trenger ikke batteri i nøkkelen for å ha startsperre. Det hadde vært rimelig idiotisk om det bare var å åpne dørlåsen for å unngå startsperren. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Haha, ja jeg vet ikke jeg altså, men i følge Møller også så har jeg startsperre, så da blir det ikke aktuelt tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå