Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

20 year old virgin

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Hvis du henger med kompisene dine hele tiden og sjelden treffer damer er det ikke rart du fortsatt er jomfru da. Er ikke akkurat slik at damene du ser på gata kommer til deg gratis. Drar du mye ut og treffer masse folk ofte vil det nok skje av seg selv etter en stund, men da må du være en av de jentene legger merke til også da, ikke den som sitter stille et hjørne og har en tomansamtale om wow på en fest liksom, men om du bare driver med data med kompisene dine så kan det fort gå 5 år til.

Hvis du er villig til å jobbe litt for å få et knull vil det bedre oddsene dine veldig, ta kontakt og insiativ med jenter du møter, enten det er på fest, gjennom venner eller whatsoever. Det er egentlig ikke så veldig spessielt å knulle, men mange synes sikkert det er flaut siden det kan tyde på at de sliter med å få seg noe osv, men i de fleste tilfellene jeg har sett har ikke de gutta prøvd så mye heller akkurat, og når de først har knulla en så har de ikke like vanskelig med å finne seg ei ny ei seinere fordi de da føler seg mer trygge og tør ta mer insiativ selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg kan godt forstå følelsen du sitter med, jeg var selv nesten 23 da jeg debuterte. Og mye handlet om at jeg ikke fant noen jeg ønsket å gjøre det med for det første (ikke det at jeg hadde fått mange tilbud, men et par hadde jeg fått), og fordi jeg var satt med en stor redsel for å bli avvist. For min del var det aldri egentlig en stor issue at jeg aldri hadde gjort det, men jeg savnet nærheten til et annet menneske.

For min del var løsningen å være sosial på nettet, og treffe mennesker der. Men i motsetning til tidligere, så kvinnet jeg meg opp til å møte kjæresten min IRL. Det tok dog lang tid før jeg turte å gjøre noe slikt, men om man kanskje ikke trives i settinger som f. eks fester og slikt, så kan nettdating og deretter treffes være en løsning. På den måten er det stor sjanse for at du finner deg en som ute etter det samme som deg, hva det nå måtte være. Nettet ble i grunn min redning, dessuten synes jeg det var mye enklere å takle avvisninger på den måten, framfor å få det slengt i ansiktet, slik jeg hadde opplevd tidligere år etter år. :)

Lykke til!

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...