Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

20 year old virgin


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_EG_*

Så det har seg slik at jeg nå er 20år uten å ha kommet til det punktet at jeg har debutert. Jeg har alltid vært en forholdsvis gjennomsnittlig sosial fyr, men mot slutten av ungdomskolen og utover på videregående ble jeg hengende mer andre datafolk. Mesteparten av vennene mine tror jeg også var i samme situasjon, og det plaget meg egentlig ikke i noen stor grad at jeg var lite erfaren med jenter. Uansett så gikk noen fyllehelger på vgs, russetiden og så et år i militæret og nå et halvt år på universitetet, uten at "det skjedde noe".

 

Det jeg nå lurer på er hvordan jeg best kan fikse problemet mitt. De gamle vennene mine bor andre steder, og det kommer ikke på tale å snakke med noen her om det. Jeg er ikke akkurat noen pick up artist, og selv om jeg dro med en brisen dame hjem en kveld tror jeg ikke akkurat det ville vært noen stor suksess. Jeg har knapt klina siden niende klasse, kommer fortere enn et olja lyn og trenger sikkert et kart for å finne frem der nede.

 

Noen som vet om ting jeg burde (eller absolutt ikke burde) gjøre? All hjelp mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du bare sitter med kompiser og laner treffer du ikke jenter. Men så lenge du er komfortabel rundt jenter så burde det ikke være noe problem for deg å gå bort til en på fest eller på byen (fest er kanskje det beste stedet å få kontakt med jenter på).

Bare ikke tenk negativt om deg selv, for det er skikkelig usexy!

Og om du treffer en jente som er litt småbrisen, og hun liker å prate med deg så burde du kanskje heller avtale å treffe henne senere en gang enn å ta henne med hjem.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal han slutte med dataen hvis han liker det da? En skal da få lov til å beholde interessene sine samtidig som en kan skaffe dame? Jeg har mange kompiser som er langt over middels datainteresserte, og gjett hva? Flesteparten av dem er ikke jomfruer.. Jeg er veldig datainteressert, men er ihvertfall ikke noen jomfru..

 

Og til trådstarter, jeg kjenner flere på 20-22 år alderen som fremdeles ikke har debutert også, så ta det med ro.. Før eller siden så skjer det og det er ingen verdes ting å egentlig stresse med ;)

Lenke til kommentar

Kommer litt an på hvilke jenter du vil ha da... Det finnes jenter som ikke har noe i mot en gutt foran datamaskinen. Og de trenger ikke se snål ut, er jo bare å gå i RPP her på forumet liksom, så har man fått det bevist =P

 

Men om du bare sitter foran skjermen treffer du dem ikke, hehe.

Lenke til kommentar
Om du bare sitter med kompiser og laner treffer du ikke jenter. Men så lenge du er komfortabel rundt jenter så burde det ikke være noe problem for deg å gå bort til en på fest eller på byen (fest er kanskje det beste stedet å få kontakt med jenter på).

Bare ikke tenk negativt om deg selv, for det er skikkelig usexy!

Og om du treffer en jente som er litt småbrisen, og hun liker å prate med deg så burde du kanskje heller avtale å treffe henne senere en gang enn å ta henne med hjem.

 

Sier en med Pedobear avatar :roll:

Lenke til kommentar
Den dagen du finner ei dame du virkelig elsker, så er det enda bedre å dele den første gangen med henne, enn med noen du fant halveis kanon på en fest. ;)

 

:yes:

 

Jeg debuterte selv da jeg var 20, og kan ikke akkurat skryte på meg at jeg har hatt meg med mange jenter etter det heller. Folk er forskjellig, noen trives med en ny sengepartner hver dag mens andre ikke er sånn.

 

Skjønner at du føler at du har et visst press på deg. Tenk deg den dagen du finner deg ei jente du virkelig vil dele blomsten din med.

Lenke til kommentar
Oi..jeg er 15 (og ett halvt) og jeg har ikke debutert..trodde det var flaut:P Kyssa og holde hender derimot..men hvem har vel ikke det?

 

Hvis du seriøst trodde det var flaut må du bo det verste samfunnet med lause klysebitches i hele Norge/hjernen din er fucked upx30.

 

 

 

Ha ha..mye mulig. Er bosatt i Oslo, er mange her som ikke har gjort noe av jentene på trinnet mitt, er med en del halvkjente ''kompiser'' som skryter av at de har pult ditt og gjort datt og er på fest hver eneste helg, som jeg ikke gidder og presse meg på siden det blir max fjortiss og komme på dustefester som det der hvor det er 1 vennegjeng på 16-17 som faen ikke vet hvem du er, men er mange av de ''ordentlige'' kompisene mine som har dame. Det er vel det jeg prøver å få fram.. at Oslo folk er teite når det gjelder enkelte ting som skaper press 0.o så er stor sjanse for at jeg IKKE er hjernedød.

Lenke til kommentar
De kjeringene de knuller på fest er ca. like lause som afrikanske villaper + at de som oftest er gravstygg og betaler deg for å knulle dem. Bare for å få et knull til i counten slik at de kan skryte litt mer.

det er sant,uansett må man heller ikke stole blindt på hva de sier. kjenner til noen duster som skryter av å ha ligget med den og den,men så er det ikke sant engang. de sier det bare for å ha seg et falskt rykte som "storsjarmør".men når det går over til hemningsløs skryting av utallige ligg som ikke er sanne,så blir det bare sørgelig og patetisk. mye av det de fjolsene sier er bare pisspreik.

Lenke til kommentar

Er nettopp 18 og hadde sex for første gang for et par uker sia. Kan ikke akkurat si at jeg føler meg noe annerledes i ettertid..

 

Hadde litt det samme som deg, han med datafolk på ungdomskolen og hadde ganske dårlig selvtillit, men på vidregående begynte det å gå bedre, jeg fikk litt bedre stil, sluttet med joggebukser og bustete ufikset hår og begynte å bli mer sosial. Merket fort at det ble litt mer interesse fra jentenes side, ikke det at jeg fikk alt gratis, men ble endel roting og sånt. Ble ganske flink til et punkt, frem til sex ja.. Hadde ikke noe problem med å gå bort til en dame og slå av en prat og muligens få en intressert. Hadde heller ikke noe problem med kroppslig kontakt eller å få med meg jenter hjem, men når vi først kom hjem var det liksom stopp: ehhhh, skal jeg hente en madrass eller?

 

Hvis du drar ut og møter jenter er du dømt til å få napp før eller siden med mindre du er halvt hest eller noe..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_dude_*

Debuterte nettopp jeg også og har nettopp fylt 18. Har på følelsen av at det er mange som er det men som ikke tørr å snakke om det pga press. Jeg har aldri problemer med å få damer interessert i meg og blir ofte fortalt at jeg er kjekk. Har også mange venner og er flink sosialt. Tviler på at noen av vennene mine tror jeg var jomfru.

 

Debuterte relativt edru med en relativt edru dame og ting gikk veldig bra. Jeg holdt mye lenger enn jeg hadde trodd på forhånd så jeg tror ikke du skal være redd for å komme med en gang. En fitte er ikke noe superspesielt og jenter er også glad i sex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...