Chola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hei! Er veldig usikker på om jeg skal bruke dette forumet for å stille spørsmålet mitt. Regner med administratoren har kontroll. (fjern eller flytt hvis nødvendig) Spørsmålet er Ønsker å selge en ekstra skjermkort som jeg har. Har dere tips/link til nettsteder som kan ta i mot salgsannonsen min? Har hatt det på finn (FINN-kode: 16098910), men får ikke respons. Chola Endret 21. januar 2009 av Chola Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prøvd forumetsbruktmarked? http://www.hardware.no/bruktmarked/ Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har selv solgt en QX9650 på bruktmarkedet, tok litt tid men den forsvant til slutt faktisk. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Solgte en CPU på bruktmarkedet selv, la ut før jeg la meg, fikk en kjøper etter 2 timer, spørs litt på hvor realistisk du priser produktet. Er det en god pris så får du nok solgt varen ganske fort her på bruktmarkedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå