Gå til innhold

Deodorant - forskjell på antiperspirerende effekt for "designermerker"?


Ekko

Anbefalte innlegg

Hei

 

Kanskje litt snodig topic dette, men lurte på om andre som har flere serier med godlukt har samme erfaringen som meg.

 

Først og fremst: Jeg dusjer hver-til-annenhver dag. Det er sånn det er. Jeg ønsker ikke å gjøre dette til en diskusjon om dusjvaner eller bitching om hva som er hygienisk osv.

 

Jeg snakker her om designermerker. Med det mener jeg lukter av typen:

Tommy Hilfiger, Farenheit, Polo (sport), davidoff, armani, osv.

Jeg snakker ikke om axe eller typisk dagligvare/apotek-deoer.

 

Jeg har hatt en del forskjellige luktserier oppigejnnom, og har nå 4 i skapet jeg veksler mellom:

-Davidoff coolwater

-Armani - aqua di gio

-Christisn dior Farenheit (den røde)

-Christisn dior Farenheit 32 (den hvite)

 

Det som er min erfaring det er at de alle lukter godt første dagen. Men når man er et stykke utpå andre dagen er jeg fremdeles frisk og rask med de 2 førstnevnte, mens med farenheit virker det som effekten forsvinner. Rett og slett virker det som den antiperspirerende effekten en deo bør ha ikke er like god på disse.

 

Jeg har tidlgiere også hatt polo sport, den syntes jeg funket bra. cK one derimot var jeg ikke impnert over.

 

Neon som har lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke de fleste deodoranter skal være antiperspirerende så lenge, tror de fleste kun er det en dag.

 

Jeg har ingen lignende erfaringer ettersom at jeg dusjer mer og tar derfor deo oftere enn deg.

Så jeg vet ikke hvor lenge deoderanten egentlig holder.

Men, det står at den skal funke i 36 timer på pakken. (bruker en fra vichy for tiden)

Endret av snaffle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...