hitokiri Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Connect Basic har fått en betydelig prisreduksjon. Les mer Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fordelen med Connect Basic er at du ikke betaler mindre de månedene du surfer lite, mens du med Connect Premium betaler 399 kroner i måneden uansett Den ikke'en skal vel ikke være med? Lenke til kommentar
khare Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Godt å se at Network Norways voldsomme priskutt har fått ringvirkninger i et marked hvor aktørene har tatt seg for godt betalt i lengre tid. Telenor og Netcom er nesten mistenkelig slappe til å presse hverandre på pris. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Synes dette er veldig bra. Om man nå også kunne fått mobil og datakort på samme abo ville det vært overlegent. Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Synes dette er veldig bra. Om man nå også kunne fått mobil og datakort på samme abo ville det vært overlegent. Det kan du... Legg connect som tileggstjeneste på mobilabo. så oppretter du et tvillingkort Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Synes dette er veldig bra. Om man nå også kunne fått mobil og datakort på samme abo ville det vært overlegent. Det kan du... Legg connect som tileggstjeneste på mobilabo. så oppretter du et tvillingkort Det fungerer for noen men ikke meg, mister samtaler. Har basic på telefonen og premium på laptop. Telenor sitt "data-tvilling" fungerer glimrende. Men max 10/dagen er ikke så billig som de vil ha det til, om man stort sett bruker mobilen til synk (<100mb/mnd) Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette er ikke noen reell prisreduksjon ettersom begrensninger har blitt innført. Begrensningene i volum vil øke inntektene mer enn de reduseres ved reduksjon i faste avgifter. Det skulle ikke forbause meg om de gjør de nye betingelsene gjeldene også for allerede inngåtte kontrakter. Det har de gjort tidligere. (Tilbakevirkende kraft - er det tillatt da?) For 90% prosent av brukerene er dette en reel prisreduksjon målt i kroner og øre på faktura. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette burde også gjelde privatkunder. Hva med oss som vil surfe på hytta i helga, men ikke får Netcom gjennom jobben? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har Connect Fritid, som er noe av det mest geniale jeg har investert i, og lurer på om det finnes 3G kort (eller hva det nå heter) som man kan sette sim-kortet inni og sette i en laptop via expressport? Har et usb modem, men har bare to usb-porter (HP Mini) og er vannvittig keen på å gjøre den til en "netthvorduenner" pc! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det fungerer for noen men ikke meg, mister samtaler. Har basic på telefonen og premium på laptop. Heisann! Slå på "samtale venter" på alle sim-kortene, så funker det fint. Det som skjer er at en aktiv datakobling på ett av kortene trigger opptattsignal før det rekker å ringe på de andre kortene. Samtale venter sørger for at det ringer likevel :-) -snubbel Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Eg skjønnar ikkje at Netcom må ha grense på 1GB, når kundane likevel betalar det same som eit premium abonnement med grense på 5GB. Operatørane vil tydelegvis gjere prisane urettferdige. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Må være fordeler med både-og vet du. Hva skal man med Premium hvis det ikke er noe nedlastningstak på billig-versjojonen? Lenke til kommentar
Babality Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Deilig med litt konkuranse på datatrafikk. Men desverre er Netcom sine ringepriser for høyre for at jeg skal kunne vurdere dem. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sånn, da har jeg fikset dette. Glimrende for mitt bruk. Lenke til kommentar
G Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Netcom med Connect Premium har ikke god dekning. Telenor er bedre. Har prøvd både Netcom og Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg