Gå til innhold

Mikrofon til spilling? Har hodetelefoner jeg ikke vil bytte ut.

Mazeking

Anbefalte innlegg

Satt og spilte Warhawk igjen som jeg ikke har spilt på over 1 år. La merke til at mange brukte mikrofon når de spilte.

Er det mulig å få kjøpt en liten og snerten mic man kan bruke med PS3 for spilling, slik at man ikke må kjøpe et fult headsettcombo med hodetelefoner påmontert mic?

Har et veldig bra og komfortabelt headsett jeg ikke vil bytte ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Satt og spilte Warhawk igjen som jeg ikke har spilt på over 1 år. La merke til at mange brukte mikrofon når de spilte.

Er det mulig å få kjøpt en liten og snerten mic man kan bruke med PS3 for spilling, slik at man ikke må kjøpe et fult headsettcombo med hodetelefoner påmontert mic?

Er du ute etter å bare kunne prate, men ikke høre hva andre prater om? Dvs at du har vanlig lyd fra tv inn i hodetelefonene og så kobler du en mic til ps2`n?

Tror ikke dette virker, men sjekk ut dette headsettet, billig, behagelig, lite og bra.

denna

Er du ute etter å bare kunne prate, men ikke høre hva andre prater om? Dvs at du har vanlig lyd fra tv inn i hodetelefonene og så kobler du en mic til ps2`n?

Tror ikke dette virker, men sjekk ut dette headsettet, billig, behagelig, lite og bra.

denna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...