hitokiri Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bilder av oppfølgeren til HTC G1 har lekket ut. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 og er en ny Android-mobil med lignende design som G1. Hva er likt med designen bort sett fra stor trykkskjerm og Android-knapper? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Den er hvit? Og designet er generelt relativt lik G1? (Legg merke til spørsmålstegnene. Jeg stille spørsmål siden det kommer helt an på øyet om ser.) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor kan de ikke bare lansere en Diamond med Android? Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og designet er generelt relativt lik G1? Jeg spør _hva_ som er likt med designet og du svarer at designet er relativt likt. Flott at du bidrar. Fantastisk. Lenke til kommentar
Erlend90 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 outch! fulltastaturet var det som gjorde at jeg virkelig hadde lyst paa denne telfonen! kunne oenske at den hadde skjermtastatur, naar du ikke har mulighet til aa texte med begge hender ! :/ Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 outch!fulltastaturet var det som gjorde at jeg virkelig hadde lyst paa denne telfonen! kunne oenske at den hadde skjermtastatur, naar du ikke har mulighet til aa texte med begge hender ! :/ Nå har aldri denne telefonen hatt et fysisk tastatur, og det er klart at den dermed har skjermtastatur, og mulighet for å skrive med begge hender (fingre fra begge hender såklart). Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og vi trodde G1 var stygg. Herrefred da, hvor er Touch- og Diamond Touch-designerne? Reserver de stygge telefonene til WinMo. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Enig med joffeloff. Har planer om å skaffe Android telefon snart, og hadde forhåpninger til denne. Dette var skuffende, om bildene stemmer. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Lager de Android-utgavene mindre attraktive med vilje eller? Lenke til kommentar
Erlend90 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 outch!fulltastaturet var det som gjorde at jeg virkelig hadde lyst paa denne telfonen! kunne oenske at den hadde skjermtastatur, naar du ikke har mulighet til aa texte med begge hender ! :/ Nå har aldri denne telefonen hatt et fysisk tastatur, og det er klart at den dermed har skjermtastatur, og mulighet for å skrive med begge hender (fingre fra begge hender såklart). jege r jo fullt klar over det da, henviser jo til G1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg