ReGaiN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ingen som vet release datoen eller? Vurderer sterkt å kjøpe WT istede for, Rock Band greier jo ikke å sleppe instrumenten e og spillet samtidig, Jævli irriterende Lenke til kommentar
Torey Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) ingen som vet release datoen eller?Vurderer sterkt å kjøpe WT istede for, Rock Band greier jo ikke å sleppe instrumenten e og spillet samtidig, Jævli irriterende Vet du hvorfor? Joda, fordi Rock Band er så populært att de må produsere ekstra mye instrumenter for å få det lansert i Europa etc etc Å vist jeg ikke tabber meg skikkelig ut nå så vill jeg si att det går mye fortere å lage en RB2 cd enn instrumentene:p Endret 25. januar 2009 av Torey Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ingen som vet release datoen eller?Vurderer sterkt å kjøpe WT istede for, Rock Band greier jo ikke å sleppe instrumenten e og spillet samtidig, Jævli irriterende Vet du hvorfor? Joda, fordi Rock Band er så populært att de må produsere ekstra mye instrumenter for å få det lansert i Europa etc etc Har du kjelder? Lenke til kommentar
Torey Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 ingen som vet release datoen eller?Vurderer sterkt å kjøpe WT istede for, Rock Band greier jo ikke å sleppe instrumenten e og spillet samtidig, Jævli irriterende Vet du hvorfor? Joda, fordi Rock Band er så populært att de må produsere ekstra mye instrumenter for å få det lansert i Europa etc etc Har du kjelder? Var noe jeg så på harmonix sin side, en serie eller noe sånt om der om hvordan de lager Rock Band instrumentene etc etc.. husker ikke helt hvor men var noe sånt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Var det difor instrumentene til RB1 kom eitt år seinare til Europa og? Lenke til kommentar
Torey Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Var det difor instrumentene til RB1 kom eitt år seinare til Europa og? yess Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha, joda, det skal dei ha meg til å tru...det er snakk om prioriteringer. Om dei har x antal sett kan dei velge mellom å selge alle i USA eller la halvparten gå til Europa. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gode forslag til hvor man kan få kjøpt RB2 instrumentene fra a ? Lenke til kommentar
Torey Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ebay.com. Ebay blir fort dyrt med frakt etc etc, men er spill utstyr sone inndelt? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Ikke utstyr nei, bare selve platene som kan være soneinndelt. Endret 28. januar 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Torey Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ikke utstyr nei, bare selve platene som kan være soneinndelt. Da ser jeg for meg att det blir ION en gang i tiden eller så fort jeg får penger på kontoen ^^, Er det bare jeg kanskje som får mer å mer lyst til å begynne å spille trommer etter jeg har spilt Rock Band? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå