Gå til innhold

Rock Band 2 trommer, Release dato?


Torey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen som vet release datoen eller?

Vurderer sterkt å kjøpe WT istede for, Rock Band greier jo ikke å sleppe instrumenten e og spillet samtidig, Jævli irriterende

 

Vet du hvorfor? Joda, fordi Rock Band er så populært att de må produsere ekstra mye instrumenter for å få det lansert i Europa etc etc

 

Å vist jeg ikke tabber meg skikkelig ut nå så vill jeg si att det går mye fortere å lage en RB2 cd enn instrumentene:p

Endret av Torey
Lenke til kommentar
ingen som vet release datoen eller?

Vurderer sterkt å kjøpe WT istede for, Rock Band greier jo ikke å sleppe instrumenten e og spillet samtidig, Jævli irriterende

Vet du hvorfor? Joda, fordi Rock Band er så populært att de må produsere ekstra mye instrumenter for å få det lansert i Europa etc etc

Har du kjelder?

Lenke til kommentar
ingen som vet release datoen eller?

Vurderer sterkt å kjøpe WT istede for, Rock Band greier jo ikke å sleppe instrumenten e og spillet samtidig, Jævli irriterende

Vet du hvorfor? Joda, fordi Rock Band er så populært att de må produsere ekstra mye instrumenter for å få det lansert i Europa etc etc

Har du kjelder?

 

Var noe jeg så på harmonix sin side, en serie eller noe sånt om der om hvordan de lager Rock Band instrumentene etc etc.. husker ikke helt hvor men var noe sånt

Lenke til kommentar
Ikke utstyr nei, bare selve platene som kan være soneinndelt.

 

Da ser jeg for meg att det blir ION en gang i tiden :p eller så fort jeg får penger på kontoen ^^,

 

Er det bare jeg kanskje som får mer å mer lyst til å begynne å spille trommer etter jeg har spilt Rock Band?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...