Torey Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet release datoen? og om de kommer til norge i det hele tatt? Vil ha dee Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 har hørt noe om 5.februar. vet ikke om det er offisielt. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har du noen bilder av de? Lenke til kommentar
Torey Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Det er Rock Band 1 Trommene:p Her er Rock Band 2 trommene: Endret 21. januar 2009 av Torey Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hahaha, det har du faktisk helt rett i! Flaut, siden jeg har begge settende stående her. Lenke til kommentar
Torey Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Hahaha, det har du faktisk helt rett i! Flaut, siden jeg har begge settende stående her. har du RB2 settet? :O Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bare å bestille fra utlandet Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jepp, hatt det siden midten av desember: RB2 trommer fremst, RB1 trommer bak. RB1 trommene har et "drum silencer kit" montert, derfor er de sort istedet for grå. På veggen bak henger gitarer fra, fra venstre, GH3, RB1, RB2. Den hvite Xboxen er amerikansk, den sorte er norsk. Venter på trippel-cymbal-kitet fra Mad Catz, det er på tur over dammen. Endret 21. januar 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du hadde ikkje ein mindre skjerm å spele på? Fin samling du har der. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Skjermen er 22" wide som er greit nok, avstanden tatt i betraktning. Skal jeg ha større skjerm har jeg 120" HD projektor i kafèen, evt en 46" Samsung 6-serie hjemme. Lenke til kommentar
Torey Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jepp, hatt det siden midten av desember: RB2 trommer fremst, RB1 trommer bak. RB1 trommene har et "drum silencer kit" montert, derfor er de sort istedet for grå. På veggen bak henger gitarer fra, fra venstre, GH3, RB1, RB2. Den hvite Xboxen er amerikansk, den sorte er norsk. Venter på trippel-cymbal-kitet fra Mad Catz, det er på tur over dammen. *sikle sikle sikle* Har så lyst på RB2 settet! Venter på GoodWoods hodene nå å jeg har hørt att det ikke annbefales å ha de på RB1 settet... Derfor vil jeg ha RB2 settet så jeg kan ha hodene på. Hvordan er gitaren da? litt offtopic men, er den bedre enn 1st. gen gitaren? har også lyst på cymbal settet til MadCatz, men vet ikke om det er verd det:p Endret 21. januar 2009 av Torey Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 RB2 gitaren er en evolusjon fra RB1. Den føles litt tightere og mer solid, i tillegg liker jeg "maple"-stilen på halsen. Den største forskjellen er strum-baren som er betydelig tightere og mer responsiv. Raske partier spiller jeg bedre på den nye gitaren. Alex Rigopulos (CEO, Harmonix) beskriver den som "less mushy", som er en bra beskrivelse. I tillegg har den innebygd mikrofon og fotosensor så spillet blir kalibrert automatisk og helg nøyaktig, det hjelper mye på spillingen. Lenke til kommentar
Torey Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Høres ganske gunstig ut. Men hva syns du om trommene da? Er det mye av den såkaldte ''Crosstalken" som det er så mye snakk om? Vet att det ikke er mye som skal til for å fikse de. Blindz0r sa han skulle legge ut en film om hvordan du kan fikse de.. venter fortsatt på den filmen jeg da men. Og hva betalte du for de siden du handlet fra utlandet? eBay kan jeg tenke meg? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Alt er fra Ebay ja. RB2 kittet kom i en anonym hvit eske og fløy umerket forbi tollen, sluttsummen endte på ca 1700-1800 kroner så omtrent samme pris som det vil komme på i Norge. Har ikke merket hverken krysstale eller uregistrerte hits så langt, hverken med RB1 eller RB2 trommene. RB2 er litt mer sensitive, det skal mindre til før de reagerer. Samtidig har de et vidt spekter, for å få maks lyd i drumfills og i start/slutt på sangene så må man ta i. Settet er i bruk daglig og mange har trommet ivei med full kraft etter noen øl for mye, uten at noe har tatt skade. Er storfornøyd! Lenke til kommentar
Torey Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 haha ^^, passer meg perfekt egentli! Men Gi meg litt feedback på Mad Catz cymbalene da, så jeg får vite om det er verd å invistere i dem. Etter min menging syns jeg GoodWoodMods kunne lage Cymbaler til RB2 settet, siden de holder på å lage tromme hoder til GH:WT, der lager de cymbaler, men er vel litt mer komplisert det enn å lage de andre trommehodene. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Er det noen som har prøvd begge type trommer, altså Guitar Hero World Tour og Rock Band trommer, og isåfall, hvilke synest dere er best? Endret 21. januar 2009 av Henrikssen Lenke til kommentar
Torey Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 ROCK BAND trommene deluxe:p har prøvd å spilt en del på GH:WT trommene men ja, etter min mening kan er de laget for å kastes ut av vinduet x) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gøy med cymbaler, men så tok det tre timer fra trommesettet forlot esken til det var ødelagt så det ødela vel _litt_ av godfølelsen med World Tour trommene. Etter å ha fikset første feil (ledning fra batteriboksen løsnet fra printkortet) så kom sensitivitetsfeilene krypende og da rød-trommen ikke lenger registrerte treff med mindre du ga den skikkelig juling så gikk settet tilbake dit det kom fra. Foretrekker RB trommene uten tvil. Lenke til kommentar
Torey Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Gøy med cymbaler, men så tok det tre timer fra trommesettet forlot esken til det var ødelagt så det ødela vel _litt_ av godfølelsen med World Tour trommene. Etter å ha fikset første feil (ledning fra batteriboksen løsnet fra printkortet) så kom sensitivitetsfeilene krypende og da rød-trommen ikke lenger registrerte treff med mindre du ga den skikkelig juling så gikk settet tilbake dit det kom fra. Foretrekker RB trommene uten tvil. Haha, Høres ut som EL-settet jeg hadde før x) tok ett par timer så var rød gul å grønn knust:p Har QM nå og jeg forguuder det settet! RM 1 trommene that is.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå