k-h-s Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei. Jeg har ønske om og ha lan hjemme med ca 10 gutter. Vi kommer til å spille, bf,cod, og kanskje litt wow/conan. Men jeg er ikke sikker på om jeg har god nok nett linje. Jeg har 1000/200 nett linje. Levert i fra nokab/Norsk kabel tv. Må jeg oppgradere nettet først? Disse kan jeg velge mellom : Mulige hastigheter Der er også den nettlinja jeg har nå. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei. Jeg har ønske om og ha lan hjemme med ca 10 gutter. Vi kommer til å spille, bf,cod, og kanskje litt wow/conan. Men jeg er ikke sikker på om jeg har god nok nett linje. Jeg har 1000/200 nett linje. Levert i fra nokab/Norsk kabel tv. Må jeg oppgradere nettet først? Disse kan jeg velge mellom : Mulige hastigheter Der er også den nettlinja jeg har nå. ned burde være grei. Det er opp som blir problemet. Bør nok slenge på en 50lapp å få 500 opp istedet. Ellers sjekk hva spillene anbeafler som linje å gang opp. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tror du bør ha ca 50kbps upload pr spiller. Jeg ville prøvd enten 2500/500 eller 8000/1000. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Vis det blir lan blir vi ikke mere en 7 folk har jeg funnet ut. Men takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå