president Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 I testen av Nokia 6610 skriver dere at den er den nyeste businesstelefonen til Nokia. I så fall ligger dere et halvt år etter skjema! Den nyeste businesstelefonen til Nokia er vel 6100. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 I testen av Nokia 6610 skriver dere at den er den nyeste businesstelefonen til Nokia. I så fall ligger dere et halvt år etter skjema!Den nyeste businesstelefonen til Nokia er vel 6100. Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 JEG! For jeg er helt enig. Telefonen ble sluppet for 9 mnd siden....Ikke akkurat NYHET.... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 En ting jeg lurer paa i den testen er at dem paastaar at det er mulig aa hoere paa radio via hoeytalerene i telefonen.. Dette er ikke mulig paa min telefon.. Er det noen som kan bekrefte at dette er mulig ? Telefonen har selvfølgelig de gamle profilmulighetene vi allerede kjenner godt til, uten noen nevneverdige forandringer. Dekslene er utskiftbare både foran og bak. Noe av det vi likte best underholdningsmessig var muligheten til å gjøre om telefonen til en vanlig radio via høyttaleren. Lydvolumet og lydkvaliteten her er på nivå med en vanlig "arbeidsradio", som er en del ganger større. Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 bergetun: du må plugge i headsettet selv om du skal høre på radio via høyttaleren Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg fant én faktisk feil i omtalen, og én ting jeg er uenig i. De medfølgende bildene er stygge og kjedelige og det går heller ikke an å slette disse. Feil. Jeg slettet så å si alle med en gang selv, så det går an. Ang. skjermsparer: Jeg synes den er praktisk jeg! Lett tilgang til å se klokkeslettet, samtidig som mesteparten av skjermen er svart, slik at den faktisk sparer strøm. Ellers synes jeg omtalen var grei, men den kunne gjerne kommet noen måneder før. Det kunne også blitt nevnt at handsfreekabelen er litt teit - den faller lett ut, og det er vondt å skrive meldinger når den står i, fordi den stikker ut på sida. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 bergetun: du må plugge i headsettet selv om du skal høre på radio via høyttaleren Hvordan faar man det ut paa hoeytalerene naar mkan har satt i headsettet da ? Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Du må gå inn i menyen å trykke på: HØYTALER. Ligger i menyen på radioen MOLNA: Hvor har du lært den? :wink: Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Du må gå inn i menyen å trykke på: HØYTALER. Ligger i menyen på radioen MOLNA: Hvor har du lært den? :wink: Takker .. Hva er vitsen da med det stygget headsettet da, hvorfor maa man ha de kobla i for aa faa hoere paa radioen. ?? Sikkert en logisk forklaring.. Lite vits for meg den radioen da, det foerste jeg gjorde naar jeg kjoepte telefonen var aa lempe det stygget headsettet en eller annen plass som jeg ikke husker naa. Finner det ikke igjen lenger.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Finnes sikkert en logisk forklaring på det hvis man spør nokia, men teknologisk sett trengs det ikke så mye mer ressurser for å få det til uten headsettet... Nokia var antagelig travelt opptatt med de 10 andre telefonene de holdt på å lansere på samme tidspunkt :wink: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 En ting jeg lurer paa i den testen er at dem paastaar at det er mulig aa hoere paa radio via hoeytalerene i telefonen.. Dette er ikke mulig paa min telefon.. Er det noen som kan bekrefte at dette er mulig ? Du kan skrive ø, å istedenfor oe, aa Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Finnes sikkert en logisk forklaring på det hvis man spør nokia, men teknologisk sett trengs det ikke så mye mer ressurser for å få det til uten headsettet... Nokia var antagelig travelt opptatt med de 10 andre telefonene de holdt på å lansere på samme tidspunkt :wink: nok et argument til å kjøpe ericsson i stedet... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 En ting jeg lurer paa i den testen er at dem paastaar at det er mulig aa hoere paa radio via hoeytalerene i telefonen.. Dette er ikke mulig paa min telefon.. Er det noen som kan bekrefte at dette er mulig ? Du kan skrive ø, å istedenfor oe, aa Hvis du ser hvor han bor hen så forstår du hvorfor han skriver oe og aa. Han bor i Melbourne. Sist jeg sjekket så var IKKE Melbourne et lite tettsted nord for Gardermoen... DrErling Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Finnes sikkert en logisk forklaring på det hvis man spør nokia, men teknologisk sett trengs det ikke så mye mer ressurser for å få det til uten headsettet... Nokia var antagelig travelt opptatt med de 10 andre telefonene de holdt på å lansere på samme tidspunkt :wink: nok et argument til å kjøpe ericsson i stedet... Hva er det du har i mot nokia egentlig? Nokia er et bra mobilmerke! Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hva er vitsen da med det stygget headsettet da? Sikkert en logisk forklaring.. Forklaringen er meget logisk: Mobilen bruker headsettet som antenne Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Finnes sikkert en logisk forklaring på det hvis man spør nokia, men teknologisk sett trengs det ikke så mye mer ressurser for å få det til uten headsettet... Nokia var antagelig travelt opptatt med de 10 andre telefonene de holdt på å lansere på samme tidspunkt :wink: nok et argument til å kjøpe ericsson i stedet... Hva er det du har i mot nokia egentlig? Nokia er et bra mobilmerke! Ja, Nokia er sikkert bra det, men produktet er temmelig overpriset i forhold til det du får. Og de såkalte profftelefonene retter seg mer mot dem som liker design, polyfoniske ringetoner og dilldall enn kvalitet og teknologi. At Nokia ikke har lagt ved bluetooth på de nyeste profftelefonene dems sier ganske mye. Det begynner å bli noen år siden BT bare var nytt og spennende. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det at Nokia ikke har blue tooth i prff telefonene demmes, som 7210, 6610, 6100 osv trur jeg ikke er fordi det har "gått av moten",men heller noe annet, det er jo teit at du kun får bluetooth i de klosse telefonene de lager (7650 0g 365O) neste telefonen min blir med BlueTooth,det er det "folket" vil ha! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Du kan skrive ø, å istedenfor oe, aa Du har ikke tenkt paa at det kanskje var en grunn for at jeg skriver ea oe og aa. Har du saa lite opp i skallen at du ikke klarer aa lese hva jeg skriver naar jeg bruker ea oe og aa ? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Har du saa lite opp i skallen at du ikke klarer aa lese hva jeg skriver naar jeg bruker ea oe og aa ? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå