fishlake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fant ut at Interfoto har 50D til 9.495,-, som er lavere enn prisguidens billigste. 20+ på lager. Er det andre (utenom Lefkjøp/Eldal) som jeg bør sjekke? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du kan alltids prøve www.kelko.no Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Scandinavianphoto.no Var inntil nylig ikke i prisguiden, nå ser jeg de står oppført, men jeg har sett at flere av varene deres mangler i prisguiden, så er kanskje lurt å sjekke dem uansett. Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Nå tenkte jeg mer på butikker som ikke er med i noen prisguider, men likevel er billige. Japan Photo er billigst på de 3 nevnte prisguider. Sjekket rahaugen.no etter å ha kikket i et gammelt eks. av bladet Fotografi, og de var ned mot billigste pris på 50D. Edit 02.02.2009: En kort stund dukket http://www.conceptshop.no/productdetails.php?product=1935 opp i prisguiden, men nå er den ikke der. Går man på conceptshop sine nettsider klarer jeg ikke å søke meg fram til 40D. 1.000,- billigere enn JP! Endret 1. februar 2009 av fishlake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå