questra Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei. Min HP notebook (nx7400) vil ikke ta i mot strøm fra laderen. Laderen fungerer helt fint på andre maskiner. Maskinen fungerte også helt utmerket den tiden som var igjen på batteriet, så det er ikke noe galt med hovedkortet, disk etc. Den bare merker ikke at laderen har blitt satt i. Nå som batteriet er tomt, så er maskinen naturligvis helt død. Jeg har prøvd å ta ut batteriet og kjøre kun med lader, men ingen reaksjon. Garantien var bare på ett år, og jeg har hatt maskinen i snart to. HP kunne derfor ikke hjelpe meg. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er nok ladeinngangen som er ødelagt. Men glem garanti, ikke viktig i Norge siden ifølge norsk lov så har du rett på 5års reklamasjonsrett, dette vil si at så lenge skaden ikke er selvforskyldt så SKAL hp fikse pc'en Lenke til kommentar
questra Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Interessant. Er du sikker på det? Hvordan går jeg fram? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er sikker på dette ja. Send en mail evnt. bruk returknapp vis de har det på hjemmesiden sin til den butikken du kjøpte pc'en hos. også sier du hva som er feil og at du vil reklamere. Ikke dra inn ordet garanti. Lenke til kommentar
questra Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Sendte returforespørsel til Komplett nå, så får vi bare vente på svar. Takk for info. Har du forresten en link som bekrefter den reklamasjonsretten i Norge? Sånn at jeg har noe å argumentere med hvis de slår seg vrang. Endret 21. januar 2009 av questra Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bare hyggelig Sitter på jobb nå så har den ikke foran meg, men gå inn på lovdata.no så finner du den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå