Havar14 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 HeiHei! Jeg skal selge maskina mi, for å kunne kjøpe meg ei ny ei før TG09. Men, jeg finner ikke noen passende pris. Så derfor gir jeg dere godtfolk specs, så kan dere fortelle hva dere trur. Kabinett; Gigabyte 3D Aurora 570 kabinett, Sort Hovedkort; Asus P5N-D Skjermkort; Nvidia 9800 GTX. Harddisk; 500gb Samsung (sata) 750gb Western Digital (sata) PSU; Corsair 550W RAM; Corsair DDR2 4gb DVD/CD; Samsung DVD Brenner Sony NEC Optiarc CPU; Intel Core Duo 2 3.16Ghz Socket 775 Lydkort; Creative SB X-fi XtremeGamer. Noen som har forslag på hva jeg kan selge denna for? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 2500-4000, alt ettersom kunnskapsnivået og hvor godt du liker personen du vil selge til Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 2500-4000, alt ettersom kunnskapsniv�et og hvor godt du liker personen du vil selge til Kunnskapsnivået? Lenke til kommentar
mocka Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 KunnskapsnivÃ¥et? Hvor mye kjøperen kan om hardwaren og de respektive prisene. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Åja. Da forstår jeg. Nå kom jeg også på det, CPU Kjølinga er "Siberian Tiger" Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ny pc? det der er jo kraftig nok for hvertfall 1-2 år til O.o blir bare og kaste penger ut vinduet det der... heller vente med og selge den til hvertfall prisene på i7 systemer har sunket en god del. men ditt valg og du vil ikke få mer en ~5k Lenke til kommentar
MKHenriksen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 15000 kr Det brukte jeg ! Den e super ! Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 15000 krDet brukte jeg ! Den e super ! Komplett Gamer - Age Of conan edition? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor selge hele maskinen? Mye av det du har i den kan du vel bruke videre i din neste maskin? Får ofte mer igjen for å selge delene løst fremfor å selge samlet også. Ser for eksempel ingen grunn til å selge harddisker, CPU-kjøler, PSU, Kabinett, lydkort... Du taper bare mer på å selge disse og kjøpe nye. Selg hovedkort, CPU, VGA og evt RAM, og kjøp dette nytt. Det vil spare deg for mye penger! Lykke til! Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor selge hele maskinen? Mye av det du har i den kan du vel bruke videre i din neste maskin? F�r ofte mer igjen for � selge delene l�st fremfor � selge samlet ogs�. Ser for eksempel ingen grunn til � selge harddisker, CPU-kj�ler, PSU, Kabinett, lydkort... Du taper bare mer p� � selge disse og kj�pe nye. Selg hovedkort, CPU, VGA og evt RAM, og kj�p dette nytt. Det vil spare deg for mye penger! Lykke til! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det? Men, har du noen gratisannonseside å anbefale. har noen annonser på bruktmarked.no, men det er så lite folk der. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva med å teste bruktmarkedet her på hw.no? Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 alt ligger ute på bruktmarked.no nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå