abene Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ny versjon av antispionprogrammet Ad-aware kan nå lastes ned. Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Vil den fortsatt bli slått av MBAM kvalitetsmessig? Endret 21. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det bare meg eller sliter Lavasoft med GUI design ? Synes det hele ser rotete ut. Hadde håpet de hadde endret en del siden beta-testingen. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Irriterende at programmet trenger så mye infrastruktur (service, tray etc). Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Foretrekker langt på vei SuperAntiSpyware. Har tatt over for både Ad-aware og Spybot for min del. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Styr unna Ad-Aware, lol. Bruk heller superantispyware. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Kjøpte ad-aware med 3 års lisens og har bare fått brukt det ca ett år før det ble rot med registreringen og man må kontakte de hver gang det skal reinnstalleres. De hadde satt en grense på hvor mange gang det gikk an og sinnstallere, og hver gang man skiftet hardware fikk man annen hardware id som det anså for innstallering på ny pc. Så er siste gangen jeg bruker det. Noe av det samme skjedde med diskkeeper så holder meg langt unna det også. Endret 22. januar 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå