Habitats Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei Har forhåndsbestilt SKATE 2 hus absolutt spill, da de alltid er kjappe med å sende ut, slik at en får spiller på releasedagen. Men nå står ordren med status "venter på varer". Og da release er i morgen, så begynner jeg å lure litt. Har sjekket flere andre butikker også, og ingen har fått det inn enda. Når det gjelder PS3 versjonen, så har alle den på lager. Kan det vise seg at 360 versjonen har blitt forsinket? Noen som vet om fysiske butikker som har fått det inn? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og da release er i morgen, så begynner jeg å lure litt. Release er på fredag, ikke i morgen. Og det er ikke forsinket. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og da release er i morgen, så begynner jeg å lure litt. Release er på fredag, ikke i morgen. Og det er ikke forsinket. release er imorgen! den er altså ikke den 23. og xbox versjonen er litt forsinket men er fortsatt i håp om å få det før helgen. jeg bestilte fra elkjøp og dem sa jeg skulle få det imorgen. men det kommer litt ann på posten også.. bestilte på xbox360. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 release er imorgen! I følge Electronic Arts selv er releasedato 23.01.09. Men endel butikker har vel bestemt seg for å selge det en dag tidligere. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hmm, det står ihvertfall på elkjøp det er release imorgen og står det flere steder. men i uk er det den 23 ihvertfall. og i europa den 22. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Slipper ikke EA alle spill på torsdager i norge da? Og det blir jo i mårra... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Den er den 22. Bare sjekk her. Men ja, suger at det er forsinket Kanskje jeg avbestiller å løper innom elkjøp el. i morgen da. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Men ja, suger at det er forsinket Eh, det er jo ikke forsinket. Jeg snakket nettopp med en kamerat som jobber på Platekompaniet, de fikk det tidligere i uken. Og de har fått beskjed om at salgsdato er 23. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 samma for meg når han sier det blir slipt ut:) for imorgen blir det lagt ut for salg:) og en kompis på musikkverket sier det blir slept ut imorgen. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Sitat fra absoluttspill: Skate 2 PS3 & Xbox360 på lagerUtsendingen er i gang, og vi sender nye ordre på spillet fortløpende. Skate 2 PS3 har release 22.Januar Skate 2 Xbox360 har release 23.Januar Denne er utsatt til fredagen pga. leveringsproblemer fra Electronic Arts. Men de har sendt spillet mitt, så jeg får det forhåpentligvis i morgen Endret 21. januar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå