Joachim_F Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Den amerikanske hæren har offisielt kunngjort America's Army 3. Les mer Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jippiii! Det var utrolig få spillere på toeren, så kanskje vi kan håpe at det blir et litt større publikum nå? Endret 21. januar 2009 av conflict Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg trur et Norwegian Army hadde vært fett. Men det har blitt mer en samling minispill á la "Kaffetrakting på Velferden" der man må måle opp riktig mengde kaffepulver og vann, og passe på å alltid ha nok kaffe til alle som kommer innom. Det er jaggu ikke lett. Eller kanskje rytmebasert mønstring på appellplass med mulighet for å koble til dansematte? Hva med å kunne spille som vaktsoldat på Rena? Det hadde kanskje føltes litt rart siden de stort sett bare spiller playstation, så det blir litt som å spille en som spiller en som spiller en som etc. Norwegian Army > American Army Men hvor realistisk er det derre AA spillet egentlig? Er det slik at hvis man blir skutt og drept i spillet så får man aldri spille det mer? Altså, jeg har på følelsen av at det amerikanske forsvaret utelater viktig informasjon her Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er realistisk på den måten at man må gå igjennom medisin studier INGAME for å bli medic og få nesten 100% på skytebanen for å kunne få treningen til å bli sniper og slikt. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 håper at de lager en linux klient etter hvert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Heimevernet goes online hadde vært tøffere Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det kan selvsagt aldri måle seg med med virkeligheten. Det er tross alt fremdeles ett spill. Men funksjonsmessig er det ett av de mer virkelighetsnære av spillene (iallefall fra det jeg husker av AA 1.x-2.x). Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Wow! Et spill man kan studere medisin? Så spennende. Men jeg tør banne på at målgruppen for spillet ikke kunne peke ut hvor milten befinner seg hen på menneskekroppen om de så hadde et neonskilt pekende mot den. Dette får meg til å undres nå eventuelt Stephen Hawking's Teoretical Physics: THE GAME kommer. Jeg står først i køen i allefall. Endret 21. januar 2009 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette spillet var jeg en av få nordmenn som spilte aktivt i mange år, og er et veldig bra onlinespill, spesielt for konkurransespilling. AA3.0 har vært kunngjort i over et halvt år nå, med offisielle screenshots og alt? Og informasjon har vært tilgjengelig siden omtrent tre år siden. Veldig gøy å spille, og man må være smart og taktisk for å spille det.. og det er en del tregere gameplay enn de fleste FPS-spill. Men det er fortsatt et spill, og det er laget for å være gøy. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Wow! Et spill man kan studere medisin? Så spennende.Men jeg tør banne på at målgruppen for spillet ikke kunne peke ut hvor milten befinner seg hen på menneskekroppen om de så hadde et neonskilt pekende mot den. Dette får meg til å undres nå eventuelt Stephen Hawking's Teoretical Physics: THE GAME kommer. Jeg står først i køen i allefall. Studere medisin? - nei. Men man må gjennom ett kurs i basic førstehjelp for å kunne spille medic i spillet ja. Naturlig nok ikke så inngående som ett virkelig kurs, men alikevell, har du ingen basiskunnskaper, så kan du faktisk lære litt. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Heimevernet goes online hadde vært tøffere Sinssykt! Skyting på boks i bakfylla etter heimerten kvelden før. Viktig å overføre "de syv kjerneverdiene" for heimevernet også da emmm...? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette var da old news, var jo meningen at det skulle lanseres høsten 2008 men neida..Nå har jeg nesten ventet lenge nok Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette var da old news, var jo meningen at det skulle lanseres høsten 2008 men neida..Nå har jeg nesten ventet lenge nok det ironiske med dette er at de fleste spilleprodusenter som EA ofte ikke forflytter utgivelsesdatoen med mulige forbedringer, men et gratis spill som AA gjør det Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Haha, godt poeng. Men iom at spillet er gratis, så har dem vel ikke noen konkret deadline, sånn som jeg vil tro at EA setter for seg selv? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sannsynlgivis er dette fordi de ikke tjener penger på det, mens EA er styrt av pengegriske økonomer som bare tenker penger. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Bare lurer, vil dette spillet få en Linux klient slik som det første spillet? EDIT: Det andre spillet hadde også en Linux klient, men den ble sluttet å utvikles når spillet nådde versjonene etter 2.5:( Endret 21. januar 2009 av genstian Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sikkert fordi åpen programvare sees på som uamerikansk (les kommunistisk) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sikkert fordi åpen programvare sees på som uamerikansk (les kommunistisk) Americas Army har da aldri vært åpen programvare Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Linux vennen, linux... Endret 22. januar 2009 av MrLee Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg vet at ivertfall Luftforsvarets befalsskole på Kjevik har brukt Battlefield 2 for å trene besluttningstaking og situasjonsoversikt. Noe som såklart hadde vært mye hensiktfult er å ta i bruk Virtual Battlespace systemet, som blant annet australierne, britene, new zealanderne og noen andre bruker. Den sivile versjonen av dette er Operation Flashpoint og Armed Assault. Endret 22. januar 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg