Hannahx3 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei, vi har en oppgave på skolen der vi skal lage en form for en reklame kampanje. Til denne kampanjene trenger vi et fengende slagord, kan noen her hjelpe oss? Reklamen vår er for å bli forvert i sammenheng med blindeforbundet. Vi tenker oss derfor at vi trenger noe som inneholder "bli forvert" og noe med blind å gjøre kanskje. Alle ideer mottas med stor takk. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Vis vei for Blindeforbundet. Bli forvert idag. Led en liten, hjelp en stor. Bli forvert for Blindeforbundet i dag. <-- den følte jeg var bra! Endret 21. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) "Hjelp en blind, fôr hunden stinn" "Stor og sterk, og ung og sprek? Hjelp en blind, og fôr et nek" Seriøse forslag: "Hånd til munn. Smak til syn" "Glede avler glede" "Få en venn. Gi en venn" "En pelskledd labb; en utstrakt hånd" Endret 21. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Takk! Tror nok vi kan bruke noen av disse. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Si ifra hvilke som evt. blir brukt. Endret 21. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg venter i spenning. Jeg synes personlig det siste mitt var veldig bra. Ble nesten fristet til å gi penger selv.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg likte mine. Men jeg er jo en selvsentrert jævel. Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Selvfølgelig skal vi det..vi ser faktisk på å bruke en fra begge. "Vis vei for Blindeforbundet. Bli forvert idag." (tenker oss at dette skal stå under bildet vårt.) "Få en venn. Gi en venn" (tenker oss at denne kan stå over bildet.) Men vi jobber forsatt med saken, så ingenting er garantert Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sweet. Mimir og meg har vurdert å starte firma nå. Vi begynner å bli gode på sloagans og firmanavn nå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 S & S. Kan ikke feile. Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 S & S inc. takk. Men ja, vi vil gjerne både høre og se hvordan ting ble. Si fra hvis vi kan hjelpe til med noe mer. Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 haha, ok, jeg skal holde dere oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå