Gå til innhold

IE 7 startside


RMBB

Anbefalte innlegg

Har lagt inn IE7 på en maskin som er koblet på intraweb. Men hver gang jeg skal starte den kommer den førstegangs siden opp (der man kan velge søkeleverandør osv.) Noen som har noen triks for og kunne komme rett til startsiden?

 

får ikke denne på internett uten å koble den løs å dra den frem fra der den står, så det er litt tungvindt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet så intraweb noe internet for dere på jobben / skole eller lignende.

Personer kan ikke ha tilgang til det uten å være på deres nettverk, derfor får du problemer med å dra den ut og inn som du sier.

 

Når det gjelder å veleg startside kan du jo trykke "verktøy" eller det skiftenøkkel ikonet og velge alternativer for internett...

Der kan du skifte start siden;)

Lenke til kommentar

Ja, vet det. Har også gjort det.. funket fint til jeg la inn IE 7.

Startsiden er der, men innen jeg får "satt opp" IE første gang kommer den ubrukelige siden opp hver gang.

Er den siden der man velger søkeleverandør, fishingfilter osv. Men den må ha tilgang til internet noe maskinen ikke har:S

 

Trykker jeg på "startsideknappen" kommer jeg dit jeg skal.

Men det skjønner ikke de forskjellige brukerene, slik at det blir mye ekstra plunder når jeg må gå til pc-en å trykke på startsideknappen for dem hele tiden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...