Kennycracker Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hei, Forsøker å holde en eldre maskin i live frem til jeg kjøper et monster i august. Har følgende hard-/software: - Windows Vista Business (x32) - AGP hovedkort chipset Intel 865G med Intel Pentium 4 CPU Socket 478 (uff, uff) - KINGSTON ValueR. PC3200 DDR-DIMM 2048MB Kit w/two matched ValueRAM 1024MB - NVIDIA Geforce FX5200 128 mb Casen er at jeg kjøpte nylig det billige NVIDIA Geforce kortet og etter det har maskinen begynt med å slite med bootingen. Den starter opp med en gang jeg har hatt den i bruk en stund, men hvis jeg har den avslått over natta og trykker på power knappen så starter den i 2-3 sekunder og slår seg av før hardisken begynner. Det store spørsmålet er om strømsforsyningen min på 400W holder? Kan det være dette som er problemet? /Kennycracker Endret 21. januar 2009 av Kennycracker Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 har et noe tilsvarende system på 250w så dette burde da gå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå