Skogslik Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Var hos en lege her om dagen, en spesialist på øre,nese og hals. Drøvelen min har vert mye lengre en normalt i 2 måneder nå, og han sa eg skulle komme tilbake i mars for og få fjernet halve drøvelen. Noen som har erfaringer med dette? Har altid vert skeptisk til oprasoner og slikt :/ skal vist fjerne den på bursdagen min og Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 uten at jeg vet sikkert regner jeg med at suppe blir din nye venn fremover, kanskje en dag eller to uten mat... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 høres jo gøy ut men, får ta litt sykemelding fra jobben da. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har ikke drøvelen noe å si med tanke på tale/stemme og? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Eneste jeg vet, er at du har bursdag i Mars! Men du vil nok ikke kunne skarre med r, har jeg hørt - etter at den er borte. Lenke til kommentar
Gjest pjook Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Gjorde det samme for mange år siden, husker ikke så mye av det, så det kan ikke ha vært så vondt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Eneste jeg vet, er at du har bursdag i Mars! Men du vil nok ikke kunne skarre med r, har jeg hørt - etter at den er borte. hehe, det har eg aldrig kunnet så det går nok bra! Endret 21. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå