Gå til innhold

DVD+R(W) plater kjøpes billigst hos....... i Oslo?

Anbefalte innlegg

Som relativt fersk eier av en NEC 1100A DVD+RW brenner leter jeg nå etter det beste kjøpet på blanke medier. Ser at bla.a komplett selger bokser a' 25 +R plater til en billig penge, men legger man på pris for å sende pakka i posten samt ubekvemmeligheten med å komme seg på postkontoret før de stenger (ja for de leverer ikke på døra selv om du betaler for hjem på kvelden, det er jo for lettvindt...) så blir det fort ganske dyrt likevel.

Sjekka den lokale elkjøp butikken, men der solgte de bare plater enkeltvis og til sinnsyke priser. Har imidlertid sett ting som tyder på at kjeden faktisk fører DVD+R plater til en billig penge ..

Nuvel, uansett lurer jeg på om noen har peil på hvor man kan få kjøpt tomplater over disk til en rimelig penge, innafor ringveien i Oslo.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei .. Jeg Har Akkurat kjøpt meg 10.stk. smartbuy dvd+rw 2.4x

Og ikke en av dem virker. Brenneneren slutter å brenne midt i på dvd`n, og det ser ut som det blir noen luftbobler på plata der det er brent Jeg har en Sony dvd brenner som brenner -+ plater.

med siste firmware . Dette er ikke noe problem med Verbatim sine DvD `r Både +r -r +rw -rw går fint er det noen andre som har samme erfaringene ? Hva skal jeg gjøre ? sende de tilbake tilkomplett.no ? :cry:

Lenke til kommentar

Har også en Sony brenner, og har brent noen Smartbuy plater for en venn, og de har for så vidt funket fint.

Har du nyeste firmware til brenneren din?

Og tror desverre ikke det nytter å klage til Komplett...pleier ikke å være returrett på plater som ikke virker.

Korriger meg hvis dette er feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...