zonko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Herlig å få Lost tilbake, de skuffet virkelig ikke med de to første episodene. Noen spørsmål legger de selvsagt igjen, blant annet: hvem var mannen til Sun? Han så ikke asiatisk ut synes jeg, trodde det var Jack med en gang. Hva har Ben gjort som førte til at Sayid ikke tror på ham lenger? Hvem skjøt pilene? Jeg tror ikke Faraday har jobbet for Dharma. Jeg tror den hendelsen kommer fra at øya har gått tilbake i tid, han tok på seg Dharma-klær og forsøker å endre tiden. Han sier i første epiosde at det ikke går an, men det tror jeg ikke stemmer. Grunnen til at jeg tror dette er hva Richard sier, at John i fortida fortalte ham hvor han kunne finne ham skutt i beinet. Dama med tavla kjente jeg ikke igjen før jeg leste her på forumet, hun er dama fra Desmonds mystiske flash. Hun kan veldig fort være moren til Faraday, men når vi ser henne må hun da vært i LA, ikke i England? Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Øhm, mannen til Sun? Må være noe jeg ikke har fått med meg... Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen spørsmål legger de selvsagt igjen, blant annet: hvem var mannen til Sun? Han så ikke asiatisk ut synes jeg, trodde det var Jack med en gang. Tror du har misforstått noe alvorlig her . . . I hvilken scene er det du sikter til at Sun har fått en mann? Mener du scenen med den asiatiske kvinnen (som du tror er Sun) som ligger i en seng og vi ikke ser hvem mannen hennes er i starten? Vel vi fikk svar på dette ganske klart i flashbacket og du burde se episoden igjen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå gjenstår det jo bare og se om de kommer seg tilbake siden øya forsvant. Lurer på hvordan de skal finne ut hvor den er havnet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis det stemmer, så må jeg og se episoden på nytt. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen spørsmål legger de selvsagt igjen, blant annet: hvem var mannen til Sun? Han så ikke asiatisk ut synes jeg, trodde det var Jack med en gang. Tror du har misforstått noe alvorlig her . . . I hvilken scene er det du sikter til at Sun har fått en mann? Mener du scenen med den asiatiske kvinnen (som du tror er Sun) som ligger i en seng og vi ikke ser hvem mannen hennes er i starten? Vel vi fikk svar på dette ganske klart i flashbacket og du burde se episoden igjen. Ja, det tror jeg faktisk også . Synes det lignet så på Sun at jeg tenkte det var henne med en eller annen ny mann. Det var åpningsscenen jeg tenkte på ja. Det skjer av og til brå vendinger mellom ulike tider/ med forskjellige personer, her koblet jeg bare ikke dette med scenen som kom etter. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skjönner hva du mener . . . Jeg trodde först det var Sun og Jack jeg også. Men så skjönnte jeg etterhvert at vi var på öya og at det ikke var de to. Grunnet typisk måte de filmet på og musikkspilleren ga bort location. Men var ikke sikker på hvem de to var. Men så fort jeg så ute scenen falt alt på plass at det var han vitenskapsmannen fra orienteringsvideoene. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Anbefaler alle å se på tilbakeblikket, påminte meg på en del ting jeg nesten hadde glemt. Spesielt ble jeg enda mer nysgjerrig på den mystiske Richard Lurer på om han enten reiser i tid eller ikke eldres, men også hvorfor han gjør det? Endret 25. januar 2009 av MrLG Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 agreed. så nettopp destiny calls episoden selv. den hjalp i hvert fall litt for meg. iom at de trakk litt paralleller osv.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Om han isåfall reiser i tid. Reiser KUN han i tid? Eller reiser hele øya i tid? Og jeg har rewatch på sesong 1 og 2 igjen. Hva er det egentlig med Walt? Vi får aldri vite noe speci? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ooo gleder meg, skal snart se dem! Var de bra? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 De var fantastisk. Jeg har dog ikke sett episode 00. Noen andre som har sett dem? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er episode 00 oppramsing fra de forrige sesongene? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Vel det er hvertfall ikke en ny episode, såpass burde være åpenbart. Ja, det er en oppsummeringsepisode, med vising og sånt av temaer og plot som vil bli fokusert på i S5 av det som har blitt introdusert i tidligere episoder og sesonger. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Skjönner hva du mener . . . Jeg trodde först det var Sun og Jack jeg også. Men så skjönnte jeg etterhvert at vi var på öya og at det ikke var de to. Grunnet typisk måte de filmet på og musikkspilleren ga bort location. Men var ikke sikker på hvem de to var. Men så fort jeg så ute scenen falt alt på plass at det var han vitenskapsmannen fra orienteringsvideoene. Sun ble da ikke sammen med han mannen fra orienteringsfilmene. Men uansett, hvilket årstall er det når vi ser han orienteringsmannen skal til og fortelle om stasjon nr.2?. Han er jo på øya, og det må jo være før de styrtet på øya. EDIT: Vet det nå, så jo Faraday komme med en gassylinder inn i den hula. Så bare glem det jeg sa!. Endret 26. januar 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sun ble da ikke sammen med han mannen fra orienteringsfilmene. Men uansett, hvilket årstall er det når vi ser han orienteringsmannen skal til og fortelle om stasjon nr.2?. Han er jo på øya, og det må jo være før de styrtet på øya. Årstall? Det eneste vi vet er at han er fra Dharma. Og det må være før Ben drepte alle med sin super-smoke-granat, iallfall. I tillegg er jo stasjonene nokså nedslitt, og hvis "The Orchard" er nr.2 (i byggingen også), må det være endel år siden iallfall. Siden alle de 4 andre stasjonene skulle ha blitt bygd, Ben må komme til øya, Ben må drepe alle, for deretter å ta en stund til. Det virker jo som om at Ben var lederen en god stund, før Oceanic folkene kom til øya iallfall. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Var mange tidshopp, avansert og forstå alt som skjedde. Endret 26. januar 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Altså. Det er kun øya, og dem som var på øya før som hopper i tid. Ikke Oceanic folkene, og de siste som kom til øya (Juliet->Jack & Co). Derfor kan ikke Jack & Co møte seg selv, og det er derfor Richard/Ethan ikke husker Locke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Redigerte innlegget mitt etter jeg så mer av episoden. Men Oceanic folka hoppet jo i tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå